ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اولین عکس های جاسوسی از نسل جدید CLS؛ آیا طراحی انقلابی دیگری در راه است؟

دیگر می توان با توجه به عکس های جاسوسی منتشر شده، عنوان کرد که مرسدس در حال آماده سازی نسل جدید CLS است، این مدل تازه قرار است با نام جدید یعنی CLE معرفی شود. ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۷ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

دیگر می توان با توجه به عکس های جاسوسی منتشر شده، عنوان کرد که مرسدس در حال آماده سازی نسل جدید CLS است، این مدل تازه قرار است با نام جدید یعنی CLE معرفی شود.

به دلیل این که این مدل اشتراکات بسیاری با E کلاس مرسدس بنز دارد، نام CLE از سوی مرسدس بنز برای آن انتخاب شده است.

mercedes-benz-cle-class-spy-pics-w600-h600

این عکس ها نشان دهنده تغییر در زبان طراحی این مدل هستند به گونه ای که نسل اول مرسدس بنز CLS با زبان طراحی کاملا متفاوت خود کلاسی با نام خودروهای کوپه چهاردرب را بنیان گذاری کرد و المان های طراحی آن همچون خط شانه ای، به صورت گسترده ای توسط دیگر خودروسازان استفاده شد.

3-w600-h600

پوشش بسیار شلوغ کاموفلگ که باعث خطای دید می شود، اطلاعات بسیار زیادی از نمای جلویی بروز نمی دهد، اما می توان طراحی LED های جلو را جذاب قلمداد کرد. طراحی کاپوت بلند بالا و جلو پنجره پهن و همینطور سقف کمانی شکل نشان دهنده پیروی از طراحی نسل های قبلی است اما اوضاع در عقب کمی متفاوت می شود.

4-w600-h600

به نظر درب صندوق عقب از باقی خطوط و حجم های کناری پیروی نمی کند و  دارای تفاوت سطحی است. نتیجه این که می توان این مدل طراحی را شبیه به بی ام وسری 7  باکد اتاق E65 دانست. اما نمی توان هیچ گونه پیش قضاوتی در این زمینه  کرد زیرا ممکن است تنها یک تکه روکش فلزی باشد تا عکاسان را گمراه کند.

5-w600-h600

به نظر می رسد مرسدس در اواخر 2017 میلادی از این مدل رونمایی کند، اما فروش آن زودتر از سال 2018 شروع نخواهد شد.

bmw7series-e65-e66-1678_16-w600-h600

در نهایت استفاده از نسل جدید موتورهای مرسدس بنز که پیشتر برایتان به معرفی کامل آن ها پرداختیم. موتور 3 لیتری بدون تسمه مجهز به دینام بدون تسمه با حداکثر قدرت 408 اسب بخار و 500 نیوتن متر گشتاور و یک مدل دیزلی 313 اسب بخاری، مدل های پایه ای این خودرو باشند.

2018-Mercedes-AMG-E63-S-engine-w600-h600

مدل AMG آن هم همانند دو نسل گذشته گل سرسبد خواهند بود. این کلاس شامل مدل واگن یا شوتینگ برک  نخواهد بود. CLS نسل دوم علیرغم طراحی شکیل و زیبا، نتوانست رکورد فروش نسل اول را تکرار کند و به همین دلیل مرسدس باز می خواهد با ساختار شکنی در زبان طراحی این مدل به روزهای موفقیت این مدل باز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    cls جذابترین سدان مرسدسه

مطالب پیشنهادی