ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Smart Kit 360؛ آچار فرانسه ای در موبایل اندرویدی شما

ما ایرانی ها وقتی بخواهیم از مهارت های فنی کسی تعریف کنیم، می گوییم او مثل آچار فرانسه می ماند. حالا علت آن که چرا برای تعریف و تمجید، این آچار به خصوص با منشأ ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ آبان ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

ما ایرانی ها وقتی بخواهیم از مهارت های فنی کسی تعریف کنیم، می گوییم او مثل آچار فرانسه می ماند. حالا علت آن که چرا برای تعریف و تمجید، این آچار به خصوص با منشأ "انگلیسی" را انتخاب کرده ایم دقیقا مشخص نیست!

در هر صورت کاربرد این اصطلاح برای توصیف افراد یا گاها وسایلی است که تقریبا از پس هر کاری بر می آیند. اگر بخواهیم توصیف دقیقی از اپلیکیشن Smart Kit 360 داشته باشیم، حقیقتا اصطلاحی بهتر و گویا تر از آچار فرانسه به ذهنمان نمی رسد.

محصول Kafui Utils سی و دو اپلیکیشن کوچک با کاربردهای مختلف را شامل می شود که در قالب یک بسته واحد می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. این 32 اپ می توانند در افزایش بهره وری، انجام محاسبات، تبدیل واحدها، اندازه گیری ها و مسیریابی به کمک تان بیایند و هر کدام نیز از تنظیمات و گزینه های مختص به خود بهره می برند.

smart-kit-360-one-w600

پایشگر ضربان قلب، مترجم متن، نقشه ماهواره ای، قطب نما، صدا سنج، فلز یاب، مبدل ارز، ماشین حساب، مترونوم، تیونر ساز، فایل منیجر با دسترسی روت و ارتفاع سنج فقط دوازده مورد از ابزارک هایی هستند که در اپلیکیشن می بینید.

به غیر از این ها سرعت سنج، خط کش و نقاله، چراغ قوه، اسکنر بارکد، موزیک پلیر، بوستر رم و حتی چرتکه را هم در میان ابزارک ها مشاهده می کنید که هر کدام تنظیمات ریز و مختص به خود را دارند. مثلا می توانید واحدهای اندازه گیری را هم متریک و هم آمریکایی در نظر بگیرید.

مطمئنا از بین این همه ابزارک Smart Kit 360 مواردی پیدا می کنید که برایتان کاربردی تر هستند. خوشبختانه توسعه دهندگان اپ امکانی فراهم کرده اند تا از ابزارک های محبوب تان یک آیکن میان بر ساخته و به صفحه خانه اندروید اضافه کنید که برای استفاده از آن نیازی به جستجو در منوی اپ نداشته باشید.

اگر چه بخش اعظم ابزارک های این اپ مفید و کاربردی اند، اما بهتر است که روی بعضی از آن ها مثل بوستر رم یا محافظ باتری خیلی حساب باز نکنید، چرا که اپلیکیشن های مستقل این دو هم در عمل کار خاصی برایتان انجام نمی دهند. ضمنا پایشگر ضربان قلب آن هم عملکرد خیلی دقیقی ندارد.

smart-kit-360-two-w600

به جز کارایی کم بعضی ابزارک ها، نکته منفی دیگری که در Smart Kit 360 به آن بر می خورید، وجود تبلیغات در گوشه و کنار رابط کاربری است. البته اگر خیلی حساسیت به خرج ندهید شاید نادیده گرفتن آن ها کار سختی برایتان نباشد. در صورت استفاده آفلاین از اپ شاید حتی به آن ها برخورد هم نکنید.

اما در مجموع وقتی مزایا و معایب را کنار هم می گذاریم، در نهایت باید بگوییم که Smart Kit 360 یکی از مفیدترین اپلیکیشن هایی است که می توانید در گجت های اندرویدی خود داشته باشید.

به عقیده ما چیزی که آن را به محصولی جذاب و دوست داشتنی تبدیل کرده فقط کاربردهای مفیدش نیست، بلکه حس خوبی است که در شما نسبت به موبایل و تبلت تان ایجاد می کند؛ حس خوب در دست گرفتن وسیله ای به معنای واقعی "هوشمند" و "همه کاره" که با داشتن آن می توانید زندگی راحت تری داشته باشید.

Smart Kit 360

Smart Kit 360

سازنده: Kafui Utils قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mehrdad
    Mehrdad | ۲۹ آبان ۱۳۹۵

    خیلی عالی بود، دمتون گرم

  • حسین
    حسین | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    نسخه ی ایرانیشم موجوده, "جعبه ابزار" با ۵۴ ابزار کاربردی و لازم و البته اپ کم حجم

  • سجاد سحری
    سجاد سحری | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    جعبه ابزار ایرانی فکر کنم بهتر از این بتشه

    • سجاد سحری
      سجاد سحری | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

      البته این طراحی متریال داره که قشنگه

مطالب پیشنهادی