ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بدنه مشبک مک بوک پرو در ناحیه اسپیکرها، بیشتر جنبه نمایشی دارد

مک بوک پرو جدید اپل، از چندین مشکل مختلف مانند عدم وجود پورت های رایج و عمر کم باتری رنج می برد. اما با وجود تمام نقدهای وارده به لپ تاپ جدید اهالی کوپرتینو، به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ آبان ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

مک بوک پرو جدید اپل، از چندین مشکل مختلف مانند عدم وجود پورت های رایج و عمر کم باتری رنج می برد. اما با وجود تمام نقدهای وارده به لپ تاپ جدید اهالی کوپرتینو، به نظر می رسد که همه از کیفیت بهبودیافته اسپیکرهای آن رضایت دارند.

وب سایت iFixit اخیراً به سراغ مک بوک پرو جدید رفته و تایید کرده این لپ تاپ واقعاً از سیستم اسپیکر ارتقایافته بهره می برد، با این همه، بدنه های مشبک قرار گرفته در دو طرف کیبورد، بیشتر جنبه نمایشی دارند.

iFixit می گوید که برخی از سوراخ های قرار گرفته روی این دو قسمت، واقعاً برای اسپیکر و میکروفون مورد استفاده قرار می گیرند اما سایر بخش های بدنه های مشبک از از آلومینیوم ساخته شده و نقشی در انتقال صدا ندارد. iFixit می گوید که اغلب صدا از دریچه های تهویه هوا پخش می شود.

اما در هر صورت، تفاوتی ندارد که آیا بدنه های مشبک مک بوک پرو در ناحیه اسپیکرها تقلبی هستند یا واقعی، مهم این است که دستگاه از کیفیت صوتی بسیار خوبی بهره مند است و کاربران از آن رضایت دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad Amin
    Mohammad Amin | ۲۹ آبان ۱۳۹۵

    یه جوری گفتین از مشکل باطری رنج میبره ، انگار باقی شرکتها یه 24 ساعتی باطری نگه میدارن ، حالا خوبه وضعیت باطری مک بوک ها خیلی بهتر از باقی شرکتها هست .
    این مشکل پورت هم ، به نظر من زود گذره و باید باهاش سر کرد . اگه خاطر تون باشه روی مدل های قبلی هم همین مسایل بود . پورت های تاندربولت ، قبل از اون پورت های fire wire چه مکافاتی داشتیم برای پیدا کردن محصولاتی که با firewire همخونی داشته باشند . به هر حال مطمئنا توی سال آینده تعداد محصولاتی که از USB-C استفاده میکنند بیشتر خواهد شد. حتی فلش درایو ها و هاردهای جدید به این پورت مجهز میشند.

  • | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    خب اونو میزارن که فکر کنی اسپیکراش خیلی خفنه بخری ??

    • آریا . M
      آریا . M | ۲۹ آبان ۱۳۹۵

      یادمه بیست سال پیش یه تلویزیونCRT پارس از این مدل قدیمی ها بدون ریموت داشتیم قسمت راستش از بالا تا پایین بیشترش سوراخ اسپیکر بود بعد درش رو باز میکردی برای کانال یابی یه دایره پنج شش سانتیمتری بود که صدا ازش بیرون میومد . داخل تلویزیون هم یک اسپیکر کوچک با دهانه حدود 10-12 سانتی متری بود ولی چه صدای بلندی داشت نه خش خشی نه نویز و صدای اضافه ای ....
      تو لپتاپها و موبایلها و لوازم الکترونیکی مثل اسپیکرهای سینما خانگی و ... که از بالا تا پایین سوراخ اسپیکر داره 1 الی 3 اسپیکر بیشتر داخلش نیست بقیش برای زیبا سازی ظاهریه و جنبه نمایشی داره

      • | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

        دقیقا ? ولی خدایی اینهمه واسه لپ تاپ زیاده

مطالب پیشنهادی