ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل سوم آیفون 8 از نمایشگر 5.2 اینچی OLED و تغییرات اساسی بهره می گیرد [شایعه]

دیگر برکسی پوشیده نیست که بعد از استفاده مداوم از طرحی یکسان برای موبایل های آیفون طی سه سال اخیر، اپل قصد دارد سال آتی میلادی، تغییراتی اساسی در موبایل های هوشمند خود ایجاد کند. ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۸ آبان ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

دیگر برکسی پوشیده نیست که بعد از استفاده مداوم از طرحی یکسان برای موبایل های آیفون طی سه سال اخیر، اپل قصد دارد سال آتی میلادی، تغییراتی اساسی در موبایل های هوشمند خود ایجاد کند.

در حال حاضر، مدت ها است که گفته می شود اپل به دنبال استفاده از تکنولوژی نمایشگر OLED بوده و حالا اطلاعاتی منتشر شده که چگونگی استفاده ساکنین مانتین ویو از این تکنولوژی را شرح می دهد؛ خصوصاً با در نظرگیری محدودیت تولید پنل های OLED و دیگر مشکلات موجود.

در شایعات تازه آمده که آیفون بعدی اپل، یا آیفون 8، از مدل سومی نیز بهره مند خواهد بود که اکثر تغییرات اساسی در آن اعمال می شوند؛ تغییراتی که مهم ترین آنها، استفاده از نمایشگری امولد در بخش جلویی آیفون 8 و کشیده شدن آن به سمت بخش های کناری است. گفته می شود که 5.1 الی 5.2 اینچ از سطح پنل نمایشگر این مدل از آیفون، فعال خواهد بود و اندازه کامل آن به 5.8 اینچ خواهد رسید.

اگرچه چنین تغییری اندکی دور از ذهن به نظر می رسد و تصویری برای شفاف سازی در رابطه با آن وجود ندارد، باید اشاره کرد این خبر از سوی کمپانی KGI Securities منتشر شده که معمولاً سابقه درخشانی در انتشار پیش از موعد اخبار مربوط به ساکنین کوپرتینو دارد. با این همه هنوز برای نتیجه گیری زود است و باید تا انتظار اخبار موثق تر منتظر باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • dark season
    dark season | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    کمی زود نیست برای شایعه پراکنی درمورد آیفون بعدی؟قبلا دو سه ماه مانده به معرفی آیفون جدید شایعه پراکنی میشد.

  • st
    st | ۲۸ آبان ۱۳۹۵

    اگه این خبر دور از ذهن به نظر میرسه چرا پخشش میکنی تمام خبراتون شده شایعه شایعه

مطالب پیشنهادی