ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا اینتل از حوزه گجت های پوشیدنی خارج می شود؟

وقتی اینتل در سال 2014 شرکت Basis را خریداری کرد، اغلب کارشناسان تصور می کردند این مسئله واحد پوشیدنی های کمپانی ساکن سانتا کلارا را وارد مرحله جدیدی از تکنولوژی خواهد ساخت. اما این اتفاق هرگز رخ ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

وقتی اینتل در سال 2014 شرکت Basis را خریداری کرد، اغلب کارشناسان تصور می کردند این مسئله واحد پوشیدنی های کمپانی ساکن سانتا کلارا را وارد مرحله جدیدی از تکنولوژی خواهد ساخت.

اما این اتفاق هرگز رخ نداد و خبر داده شد نخستین گجت پوشیدنی اینتل (Basis Peak) دچار مشکلات عدیده ای مانند ایجاد سوختگی و حساسیت برای پوست مصرف کننده بوده و اواسط تابستان سال جاری از سطح بازار جمع آوری شد.

در حالی که امیدهایی برای نسل جدید این گجت هوشمند تحت عنوان Basis Ruby وجود داشت، وب سایت Tech Crunch با اشاره به منابع نزدیک به اینتل می گوید واحد پوشیدنی های این کمپانی دچار تعدیل نیروهای متعددی شده و حتی ممکن است به طور کلی جمع آوری گردد.

ruby1-w600

با این تفاسیر احتمالاً گجت جدید Basis Ruby که هنوز رسماً معرفی نشده، هرگز رنگ روز روشن را نخواهد دید؛ هرچند که Tech Crunch تصاویری از بسته بندی آن را منتشر کرده است.

مشخصات مندرج روی جعبه این گجت پوشیدنی، اغلب قابلیت های یک پایشگر سلامت مدرن مانند حسگر ضربان قلب، گام شمار و امکان مدیریت فعالیت روزانه و خواب را به علاوه اطلاع رسانی نوتیفیکیشن های موبایل ها را نشان می دهد.

یقیناً کمپانی بزرگی همانند اینتل توانایی بازگشت قدرتمندانه به بازار گجت های پوشیدنی را دارد و می توان حدس زد این اتفاقات و تصمیم های احتمالی گرفته شده، دلایل ناگفته زیادی در دل خود نهفته دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی