ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آینه هوشمند اپل؛ طرح مفهومی از توسعه دهنده ای خلاق [تماشا کنید]

اگر به خاطر داشته باشید اواخر سال گذشته، یکی از کارمندان کمپانی گوگل با بهره گیری از رابط برنامه نویسی سرویس «گوگل ناو» توانسته بود سرویس بهداشتی منزلش را به یک آینه هوشمند مجهز نماید؛ ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اگر به خاطر داشته باشید اواخر سال گذشته، یکی از کارمندان کمپانی گوگل با بهره گیری از رابط برنامه نویسی سرویس «گوگل ناو» توانسته بود سرویس بهداشتی منزلش را به یک آینه هوشمند مجهز نماید؛ آینه ای که می تواند داده های مهمی نظیر شرایط آب و هوایی، تاریخ و زمان و خبرهای مهم را اطلاع رسانی کند.

حالا یکی دیگر از برنامه نویسان مستقل به نام «رافائل دیمک» نیز دست به کار مشابهی زده و آینه هوشمند اختصاصیش را طراحی کرده است؛ البته این بار با شمایلی کاملاً مشابه با سیستم عامل iOS 10 و این باور که اگر اپل دست به ساخت آینه هوشمند بزند، قطعاً این شکلی خواهد بود.

apple-mirror-2-w600

این آینه علاوه بر قابلیت های ذکر شده، اپلیکیشن های متعددی را در اختیار کاربر قرار می دهد تا در حین اصلاح صورتتان بتوانید حتی ویدیوهای سرویس استریم نتفلیکس را تماشا کنید، اخبار را دنبال نمایید، از دستیار صوتی سیری بهره ببرید و یا به مرور اینترنت بپردازید.

رابط کاربری مشابه با iOS بعد از 45 ثانیه محو می شود تا یک آینه کاملاً معمولی را در اختیار داشته باشیم، اما به محض لمس آن، قابلیت های شگفت انگیزش نمایان می گردد.

رافائل در کنار انتشار چند رندر جذاب از این طرح مفهومی، در ویدیویی مفصل به تشریح توانایی ها و امکانات این آینه هوشمند پرداخته که پیشنهاد می کنیم در ادامه تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha
    MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    آینه هوشمند یعنی اپل میفهمی که????????????????

  • behnam
    behnam | ۲۹ آبان ۱۳۹۵

    نه دیگه اینجا تکنولوژی به هیچ دردی نمی خوره،اصلاح کنی و فیلم ببینی!!!کار الکی

مطالب پیشنهادی