ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون فروش اینترنتی خودروی فیات
خودرو

آمازون فروش آنلاین خودروهای شرکت فیات را آغاز می کند

برای اولین بار فروشگاه آنلاین آمازون با همکاری کمپانی «فیات کرایسلر» فروش اینترنتی خودرو را از طریق وبسایتش آغاز خواهد کرد. جف بزوس و همکارانش می خواهند از این طریق سهمی از بازار فروش ۱.۲ ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

برای اولین بار فروشگاه آنلاین آمازون با همکاری کمپانی «فیات کرایسلر» فروش اینترنتی خودرو را از طریق وبسایتش آغاز خواهد کرد. جف بزوس و همکارانش می خواهند از این طریق سهمی از بازار فروش ۱.۲ میلیارد دلاری اتوموبیل ها را نصیب شرکتشان نمایند.

به گزارش رویترز، برای شروع سه محصول شامل مدل های 500، 500L و Panda از طریق شعبه ایتالیایی آمازون با قیمتی ۳۰ درصد ارزان تر از سایر واسطه های فروش در کشور ایتالیا عرضه خواهند شد.

خریداران پس از آن که سفارش خود را از طریق وبسایت آمازون به ثبت رسانده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنند، به یکی از نمایندگی های فروش فیات متصل شده و از آن طریق سایر مراحل خرید را تکمیل می کنند. دو هفته بعد نیز خودروی مورد نظر تحویل مشتری خواهد شد. هنوز مشخص نیست که آیا آمازون قرار است در آینده کل فرایند فروش و تحویل محصولات فیات را در دست بگیرد، یا این که تنها نقش یک واسطه فروش را بازی خواهد کرد.

حدود سه ماه قبل این خرده فروشی بزرگ بخش جدیدی را در وبسایت خود تحت عنوان «Amazon Vehicles» راه اندازی کرد. کاربران از طریق این بخش می توانند مشخصات فنی و اطلاعات کاملی را در خصوص صدها اتوموبیل مختلف دریافت و دیدگاه خود را در مورد این خودروها با دیگران به اشتراک بگذارند، گرچه امکان هیچ گونه سفارشی در این بخش وجود ندارد.

برخی معتقدند که آمازون در آینده نزدیک فروش خودرو در خاک آمریکا را نیز آغاز خواهد کرد. پیش بینی شده اتوموبیل های شرکت هیوندا اولین محصولاتی باشند که در این وبسایت به فروش گذاشته می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی