ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل مجهز به دوربین دوگانه آیفون 8، از لرزشگر تصویر دوگانه هم بهره می گیرد [شایعه]

به تازگی شایعات جدیدی درباره آیفون 8 اپل منتشر شده که این بار، مسئولیت انتشار آنها بر عهده تحلیلگر بازار موبایل های هوشمند، مینگ-چی کیو بوده است. آقای کیو اعتقاد دارد که اپل حداقل در ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

به تازگی شایعات جدیدی درباره آیفون 8 اپل منتشر شده که این بار، مسئولیت انتشار آنها بر عهده تحلیلگر بازار موبایل های هوشمند، مینگ-چی کیو بوده است. آقای کیو اعتقاد دارد که اپل حداقل در یکی از مدل های آیفون 8، از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد که به زعم وی، هر دوی آنها از لرزشگیر تصویر نیز بهره مند خواهند بود.

علاوه بر این، وی انتظار دارد که اپل از لنز تله فوتوی بازطراحی شده برای قابلیت شبیه سازی زوم اپتیکال در دوربین ثانویه استفاده خواهد کرد تا کیفیت تصاویر افزایش یابد. با پشتیبانی از لرزشگیر تصویر با لنز تله فوتو، اپل احتمالاً مجبور به افزایش وسعت لنز خواهد بود که به مدت زمان کالیبره شدن بیشتر و روند پیچیده تر سوار کردن قطعات منجر می شود.

با توجه به این افزایش، لنز تله فوتو هم باید از نو طراحی شود، چرا که افزایش وسعت لنز سبب می شود کیفیت تصویر در گوشه ها کاهش یابد. آقای کیو می گوید که این اخبار را از منابع نزدیک به اپل دریافت کرده است هرچند که نمی توان کاملاً از صحت آنها اطمینان داشت.

پیش از این، تحلیلگر مورد اشاره گفته بود که اپل ممکن است آیفون 8 را در سه مدل مختلف عرضه کند؛ مدلی 5.1 یا 5.2 اینچی با نمایشگر OLED و دو مدل 5.5 و 4.7 اینچی با پنل LCD. گفته می شود که مدل 4.7 اینچی احتمالاً به دوربین دوگانه مجهز نمی گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • نیما
    نیما | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    آغا بیخیال این شایعه ها بشید. هر وقت معرفی شد ، بیاید بحث کنید درباره ش.
    ولی کلا اگه تیم کوک دوباره سیاست این رو پیش بگیره که نسخه ی پلاس رو قوی تر کنه تا سود بیشتری به دست بیاره ، حتما فروشش کم میشه و ضرر می کنه. قاعدتا نباید بین مدل عادی و پلاس فرق زیادی باشه.

  • hosseinnourellah
    hosseinnourellah | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    دیجیاتو جان تو هم؟؟؟
    از الان شروع کردی درباره آیفون حرف زدن!!
    مطمئنم هنوز خود شرکت هم این شایعه هارو تو خوابشم نمیبینه که شما از الان شروع کردین
    بابا بزارین عرقشون واسه آیفون 7 خشک شه بعدش.....

مطالب پیشنهادی