ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید به چهار کروم بوک جدید اضافه شد

گوگل روز گذشته به روز رسانی جدیدی تحت عنوان «آپدیت توسعه دهنده» برای سیستم عامل کروم منتشر کرده که پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید را به طور کامل به 4 مدل جدید لپ تاپ های ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

گوگل روز گذشته به روز رسانی جدیدی تحت عنوان «آپدیت توسعه دهنده» برای سیستم عامل کروم منتشر کرده که پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید را به طور کامل به 4 مدل جدید لپ تاپ های کروم بوک اضافه می کند.

4 لپ تاپ مورد بحث شامل «دل کروم بوک 13»، «اچ پی 13»، «سامسونگ کروم بوک 3» و «ایسوس C301SA» می شود و با به روز رسانی به جدیدترین نسخه سیستم عامل کروم، می توانید به فروشگاه گوگل پلی دسترسی تمام و کمال داشته باشید.

هرچند ناگفته نماند گوگل اذعان داشته ممکن است تجربیات نخست استور اندروید دچار مشکلات جزئی باشد و برخی از اپلیکیشن ها همراه با باگ و ایراد فنی اجرا شوند.

اجرای اپلیکیشن های اندروید در محیط لپ تاپ، نخستین بار در طی رویداد Google I/O سال جاری میلادی معرفی شد. از آن زمان گوگل به آرامی مراحل توسعه این قابلیت را پیش برده و با انتشار نسخه های بتای مختلف سعی بر تکامل آن داشته است.

در حالی که برخی از مدل های فعلی با در اختیار داشتن نسخه های کامل و پایدار، از اپلیکیشن های اندروید پشتیبانی می کنند، به نظر می رسد مدل های ذکر شده می بایست سیستم عامل خود را به نسخه توسعه دهنده آپدیت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • tohid_heshmati
    tohid_heshmati | ۳۰ آبان ۱۳۹۵

    گوگل یه تکونی بده می تونه سیستم عامل دسکتاپ های غیر حرفه ای رو هم بگیره
    یک تکان کوچک برای گوگل یک زلزله برای دسکتاپ ها و مایکروسافت

مطالب پیشنهادی