ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: LG V20

بخش موبایل ال جی که سالها زیر سایه ی رقیب بزرگ هموطن خود، یعنی سامسونگ قرار داشته است، از مدتی پیش به درستی متوجه شده که برای کسب سهم بیشتر از بازار، باید محصولاتی با ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲ آذر ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

بخش موبایل ال جی که سالها زیر سایه ی رقیب بزرگ هموطن خود، یعنی سامسونگ قرار داشته است، از مدتی پیش به درستی متوجه شده که برای کسب سهم بیشتر از بازار، باید محصولاتی با ویژگی های متمایز و چشمگیر به بازار عرضه کند.

شرکت کره ای بر همین اساس سال گذشته نخستین تلفن هوشمند ماژولار جهان را با نام G5 (بررسی دیجیاتو) به بازار عرضه کرد و پس از آن از محصول جدیدی به نام V10 (بررسی دیجیاتو) پرده برداشت؛ موبایلی مجهز به ۲ نمایشگر و قابلیت های مبتکرانه در حوزه صوت و تصویر.

اما با وجود قابلیت های ابتکاری، هر دو محصول جدید ال جی در بازار با موفقیت چندانی مواجه نشده و بهبودی در وضعیت نه چندان مناسب بخش تولید موبایل این شرکت ایجاد نکردند.

شرکت کره ای حالا با درس گرفتن از عدم موفقیت محصولات پیشین، موبایل جدیدی با نام V20 عرضه کرده که نسل دوم از خانواده V و به نوعی ترکیب دو پرچمدار پیشین با ویژگی های بهبودیافته به حساب می آید.

پیشتر قابلیت های متمایز این محصول را در بررسی دیجیاتو مطالعه کردید، اکنون از شما دعوت می کنیم در ادامه برای درک بهتر خصوصیات دستگاه، با بررسی ویدیویی LG V20 نیز همراه باشید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Avatar1381
    Avatar1381 | ۲۸ آذر ۱۳۹۵

    این ویدئو رو میشه داخل کانال تلگرام قرار بدید

  • وحید خاوند
    وحید خاوند | ۳ آذر ۱۳۹۵

    طراحی جلوی خوب و طراحی بد پشت الجی نو اوریش زیاده باید طراحی جوشیشو عوض کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی