ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ تله گرام؛ رقیب موبوگرام در آیفون و آیپد

مدت ها بود تلفن های هوشمند اندرویدی از اپلیکیشن همه کاره ی موبوگرام که بر پایه ی پیام رسان قدرتمند تلگرام شکل گرفته بود برخوردار بودند و بسیاری از کاربران سیستم عامل iOS نیز در کشورمان ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

مدت ها بود تلفن های هوشمند اندرویدی از اپلیکیشن همه کاره ی موبوگرام که بر پایه ی پیام رسان قدرتمند تلگرام شکل گرفته بود برخوردار بودند و بسیاری از کاربران سیستم عامل iOS نیز در کشورمان به دنبال چنین محصولی برای دیوایس های خود می گشتند. اپلیکیشنی همه کاره که بتواند بسیاری از نیازهای آن ها را در بخش پیام رسانی رفع کند.

به سبب متن باز بودن API پیام رسان تلگرام همیشه تعداد زیادی از توسعه دهندگان به سراغ آن رفته و دانسته ها و ایده های خود را روی آن پیاده سازی می کنند. تله گرام نیز محصول یکی از همین توسعه دهندگان خوش ذوق ایرانی است که چندی پیش به طور رسمی در اپ استور برای دوستداران دیوایس های اپل عرضه شد.

پیش از هر چیزی بگوییم که دریافت مجوز انتشار در اپ استور خود مهر تأییدی بر امنیت بالای این اپلیکیشن است. پس به راحتی می توانید به پیام رسان مذکور اطمینان کرده و آن را روی دستگاه های همراه خود نصب کنید. از بحث اصلی دور نشویم؛ تله گرام چیست و چه مزیت هایی دارد؟

screen696x696-1-w600

پس از نصب و ورود به تله گرام با ظاهری مشابه آن چه در پیام رسان تلگرام دیده بودیم مواجه خواهید شد، البته با یک سری تفاوت ها. اولین چیزی که نظرتان را به خود جلب می کند وجود چندین پنجره ی مختلف است.

در تله گرام قادر هستید در دسته بندی های مختلف گفتگوهای خود را مشاهده کنید. این دسته بندی ها شامل همه ی دسته ها، اشخاص حقیقی، گروه ها، کانال ها، ربات ها و مکالمات مورد علاقه تان می شود که خودتان آن ها را تعیین می کنید. این قابلیت مطمئناً کمک شایانی به مرتب شدن قسمت گفتگوهای شما می کند.

همانطور که گفته شد می توانید گفتگوهای منتخب خود را به دسته بندی مورد علاقه اضافه نمایید. برای این کار کافیست روی گفتگوی مورد نظر نگه داشته و سپس روی گزینه ی «افزودن به علاقه مندی» ضربه بزنید. علاوه بر این می توانید هر گفتگویی که بخواهید را از منوی اپ پنهان کرده و یا آن را قفل کنید.

سپس قادر خواهید بود با تکان دادن تلفن هوشمند خود به سرعت به موارد یاد شده دسترسی داشته باشید و قفل آن ها را با استفاده از رمز عبور و یا اثر انگشت باز نمایید. اما یکی از جذاب ترین بخش های اپلیکیشن پیام رسان تله گرام، حالت روح آن است که شامل تنظیمات متنوعی می شود.

با فعال کردن حالت روح می توانید بدون آن که وضعیت آفلاین شما به آنلاین تغییر کند وارد تلگرام شوید و پیام های ارسال شده از سوی مخاطبانتان را بدون آن که متوجه شوند بخوانید. در این حالت اگر پیامی را برای یکی از دوستان خود ارسال نمایید، وضعیت شما به صورت لحظه ای آنلاین شده و مجدداً آفلاین می شود.

screen696x696-w600

علاوه بر این تله گرام برتری های دیگری هم نسبت به تلگرام رسمی دارد. قابلیت هایی مثل غیر فعال سازی حالت نوشتن (is typing ...)، تغییر رنگ بندی برنامه، فوروارد بدون نقل قول، تأیید ارسال استیکر و... که امکاناتی فراتر از تلگرام رسمی به شمار می آیند. با غیر فعال کردن حالت نوشتن، مخاطبتان دیگر متوجه این وضعیت از سوی شما نخواهد شد.

همچنین در صورتی که تأیید ارسال استیکر را فعال کنید، ارسال استیکر فقط و فقط با تأیید شما صورت خواهد گرفت. تله گرام علاوه بر موارد گفته شده توانایی شخصی سازی نیز دارد. اگر از ظاهر پیام رسان خود ناراضی هستید و می خواهید رنگ بندی آن را تغییر دهید، تله گرام این امکان را هم در اختیار شما می گذارد.

امکانات پیام رسان تله گرام با آن که در حد و اندازه های موبوگرام برای اندروید نیست اما برای کاربران ایرانی تلگرام در پلتفرم iOS نعمت بزرگی محسوب می شود. ضمناً این پیام رسان یکی از معدود تلگرام های غیر رسمی در این پلتفرم بوده که توانسته مجوز حضور در فروشگاه اپ استور را دریافت کند. همین مورد کافیست تا ارزش اپلیکیشن مذکور چندین برابر شود.

تله گرام یکی از بهترین ابزارهای شخص ثالث تلگرام رسمی به شمار می رود. با پرداخت تنها 5000 هزار تومان علاوه بر حمایت از توسعه دهنده ی داخلی می توانید به کاربر ویژه تبدیل شده و از خیل عظیم قابلیت های تله گرام به نحو احسن استفاده کنید. در آخر نیز بگوییم که تله گرام به صورت کامل فارسی سازی شده و بنابراین گزینه ای مناسب برای عامه ی مردم به شمار می رود.

تله گرام - تلگرام غیر رسمی

تله گرام - تلگرام غیر رسمی

سازنده: علی رضوانی قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 52.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Enigma Soft
    Enigma Soft | ۳۰ دی ۱۳۹۵

    مقاله قدیمیه خیلی برنامه تله گرام آپدیت شده ، مثلا موارد زیر اضافه شده:

    ? اضافه شدن پوسته (تم) های زیبا ، ۳۰ تم در رنگ ها و موضوعات مختلف اضافه شده است
    ? اضافه شدن امکان ویرایش پیام ها
    ? اضافه شدن امکان پین کردن چت ها به بالای لیست
    ? اضافه شدن یک روش جدید برای دسترسی به چت های مخفی
    ? اضافه شدن امکان گوش کردن و تایید ارسال برای ویس ها voice
    ? اضافه شدن یک دکمه به صفحه چت که می توانید به راحتی به آخرین پیام اسکرول کنید

    ?رفع مشکل حالت روح
    ? رفع مشکل عدم نمایش متن گیف ها
    ? رفع مشکلات لیست چت ها
    ? رفع مشکل ارتقا به کاربر ویژه در آی او اس ۷
    ? رفع مشکل فروارد پیشرفته در iPad
    ?رفع مشکل بسته شدن کیبورد زمانی که پیام جدید دریافت می شود
    ? رفع مشکل نمایش پیغام ارتقا برای کاربران ویژه

    عالیه واقعا قوی کار می کنند.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی