ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل مایکروسافت خبر از توسعه یک موبایل انقلابی می دهد

بر خلاف آنچه پیشتر تصور می شد، مایکروسافت هنوز قید دنیای موبایل های رده بالا را نزده و ساتیا نادلا، مدیر عامل این شرکت اخیراً عنوان نموده که موبایل بعدی مایکروسافت، یکی از بهترین تلفن ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

بر خلاف آنچه پیشتر تصور می شد، مایکروسافت هنوز قید دنیای موبایل های رده بالا را نزده و ساتیا نادلا، مدیر عامل این شرکت اخیراً عنوان نموده که موبایل بعدی مایکروسافت، یکی از بهترین تلفن های هوشمند برای افرادی که به دنبال قابلیت های خاص هستند، خواهد بود.

نادلا در مصاحبه تازه خود با یک رسانه استرالیایی، بیان می کند که حضور مایکروسافت در بازار موبایل تداوم خواهد داشت و به نقطه ای خواهد رسید تا بهترین دستگاه موبایل را تولید کند. به کلامی ساده تر، مایکروسافت در پی برتری جستن در استانداردهای کنونی نیست و می خواهد نسل تازه ای از این محصولات را خلق کند.

شرکت ساکن ردموند البته پیشتر هم برنامه های بزرگی برای بخش موبایل داشته ولی حتی با وجود تلاش های اخیر و قابل تقدیرش در ساخت آخرین پرچمدارهای لومیا، موفق به جلب توجه ویژه ای از سوی کاربران نشده است.

این در حالیست که در سایر زمینه های سخت افزاری مانند سرفس، مایکروسافت نه تنها بر روی محصولات سازندگان ابزارهای ویندوزی تاثیر داشته، حتی الهام بخش شرکتی مانند اپل شده که کسب و کار اولش، تولید و فروش سخت افزار است.

نادلا در رابطه با مایکروسافت و دنیای موبایل می گوید:

ساتیا نادلا

ساتیا نادلا

ما همچنان در بازار موبایل حضور خواهیم داشت اما نه با توجه به تعاریفی که رهبران کنونی این بازار برای آن مشخص کرده اند. ما راه و روش یکتای خویش را خواهیم داشت که منجر به تولید برترین دستگاه همراه می شود. بر همین اساس، توسعه محصولاتی مشابه با کار سایر شرکت ها را متوقف کرده و به انجام کارهای جدیدی دست زده ایم. شاید امروز مقایس مخاطب این ابزارها بسیار کوچک باشد، و نوعی ویژگی خاص را در اختیار دسته ای از کاربران که به دنبال قابلیت های متفاوت هستند قرار دهد، ولی چنین محصولاتی نشانگر آن هستند که کار درست را انجام می دهیم. 
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • محمد پردازی
    محمد پردازی | ۵ آذر ۱۳۹۵

    سرعت اندروید هم در سطح تخم مرغ محلیه.

  • محمد پردازی
    محمد پردازی | ۵ آذر ۱۳۹۵

    آخه این اندروید لجن چی داره که نتونه رقابت کنه ، فقط الکی و با دزدی گنده شده همین.

  • margbal
    margbal | ۵ آذر ۱۳۹۵

    نمیتونه با اندروید رقابت کنه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی