ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم امتیازدهی به بازی ها در گوگل پلی تغییر خواهد کرد

به گزارش اندروید پلیس، اخیرا برخی از کاربران اندروید شاهد تغییراتی در سیستم امتیازدهی به بازی ها در گوگل پلی بوده اند. به نظر می رسد که از این پس به جای دادن نمره کلی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

به گزارش اندروید پلیس، اخیرا برخی از کاربران اندروید شاهد تغییراتی در سیستم امتیازدهی به بازی ها در گوگل پلی بوده اند. به نظر می رسد که از این پس به جای دادن نمره کلی به یک بازی، می توانید به جنبه های مختلف آن از جمله گرافیک، کنترل و گیم پلی نمرات جداگانه ای بدهید.

ایده این کار بسیار منطقی است، چرا که یک بازی ممکن است علیرغم برخورداری از گیم پلی و گرافیک فوق العاده، کنترل چندان خوبی نداشته باشد. در چنین مواقعی با نگاهی به امتیازات می توان گفت که بازی ارزش دانلود دارد، اما فقط زمانی که از یک کنترلر شخص ثالث برای تجربه آن استفاده کنید.

حتی ممکن است یک بازی امتیاز بسیار بالایی در بخش گرافیک دریافت کرده باشد، اما نمرات گیم پلی آنقدر پایین باشد که حتی حاضر نباشید وقت تان را برای دانلود نسخه آزمایشی بازی هم تلف کنید.

google-play-game-feature-ratings-840x744-w600

اگر می خواهید ببینید که تغییرات یادشده به موبایل تان آمده یا نه، می بایست وارد صفحه یک بازی در گوگل پلی شده و به سمت پایین، محل نمایش امتیازات و بررسی های کاربران سوایپ کنید. اگر آپدیت را دریافت کرده باشید، بخشی به نام Feature Ratings متشکل از سه دایره مجزا برای امتیازات گیم پلی، گرافیک و کنترل را مشاهده خواهید کرد.

امتیازدهی به این شیوه هیچ تفاوتی با سیستم قبلی ندارد، فقط اندکی بیشتر زمان تان را می گیرد تا بتوانید نمرات جداگانه ای به جنبه های مختلف بازی ها بدهید.

آیا این خصوصیت را در اپلیکیشن پلی استور گجت هوشمندتان دیده اید؟ با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • iliyatiger
    iliyatiger | ۵ آذر ۱۳۹۵

    عالی

مطالب پیشنهادی