ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و تجهیز سرفس فون به چیپست اسنپدراگون 835

اگرچه با نگاهی به وقایع حول شرکت مایکروسافت در ماه های گذشته در خواهیم یافت احتمالاً دیگر خبری از تلفن های هوشمند سری لومیا نخواهد بود، اما به نظر می رسد ردموندی ها قصد ندارند ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

اگرچه با نگاهی به وقایع حول شرکت مایکروسافت در ماه های گذشته در خواهیم یافت احتمالاً دیگر خبری از تلفن های هوشمند سری لومیا نخواهد بود، اما به نظر می رسد ردموندی ها قصد ندارند فعلاً خود را به طور کامل از حیطه موبایل بیرون بکشند.

همانطور که در اخبار و شایعات متعدد اخیر شنیده ایم، مایکروسافت آینده تلفن های هوشمند خود را در برند مقبول و البته گران قیمت سرفس می بیند و اینطور که به نظر می رسد در آینده نزدیک موبایل هوشمندی به خانواده تبلت های این برند اضافه خواهد شد.

به دنبال این ماجرا وب سایت Nokia Power User گزارش می دهد در حال حاضر حداقل دو مدل از «سرفس فون» در دست توسعه است که یکی از آنها 4 گیگابایت و دیگری 6 گیگابایت حافظه رم دارند.

surface-phone-alleged-leak-01

نکته جالب توجه اینجاست که گفته می شود هر دوی این تلفن های هوشمند به چیپست جدید و قدرتمند اسنپدراگون 835 مجهز بوده که احتمالاً برای نخستین بار در پرچمدار گلکسی S8 سامسونگ استفاده خواهد شد.

گمانه ها از بهره مندی سرفس فون از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن تصاویر QHD حکایت داشته و گفته می شود لوازم جانبی خاصی مانند صفحه کلید و قلم استایلوس برای آنها در نظر گرفته شده است.

گفتنی است مایکروسافت ضمن نصب سیستم عامل ویندوز 10 موبایل نسخه رداستون 3، این موبایل ها را اواخر سال 2017 میلادی روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • tehrancafe
    tehrancafe | ۶ آذر ۱۳۹۵

    اگه ماکروسافت برنامه های ویندوز پی سی رو منتقل میکرد به ویندوز موبایل 10 البته بیشترشونو خیلی از مشکلاتش نه تنها رفع میشد تو حوزه موبایل بلکه ملت هجوم میاوردن سمت موبایلهاش
    وقتی هم تعداد مصرف کننده بره بالا خودبخود دولوپرها هم ساپورتشونو بیشتر میکردن

  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۶ آذر ۱۳۹۵

    مشكل مايكروسافت توى بازار موبايل نداشتن توسعه دهندس وگرنه يه دستگاه با مشخصات قوى رو كه هر شركتى ميتونه درست كنه ... خيلى از اپليكيشن هاى ابتدايى هم واسه ويندوزفون يا منتشر نشدن يا بعد از يه مدت بروز نشدن .. چالش اصلى مايكروسافت اينه .. و البته اينم بايد در نظر گرفت كه مايكروسافت داره توى يه بازار اشباع شده وارد ميشه كه اين در نوعه خودش عجيبه

  • Rivekan
    Rivekan | ۶ آذر ۱۳۹۵

    الان نمی تونم نظر بدم، بعد از کنفرانس بیلد در آپریل ۲۰۱۷ و این که چه قابلیت هایی برای رداستون ۳ در نظر گرفته شده می‌شه گفت سرفیس‌فون به موفقیت خواهد رسید یا خیر! مورد دیگه زمان معرفی سرفیس‌فون اگر در رویداد اکتبر ۲۰۱۷ مایکروسافت باشه به نظرم مناسب نیست چون شش ماه از عمر پردازنده ۸۳۵ گذشته و در کنفرانس جهانی موبایل گوشی هایی با پردازنده نسل بعد ۸۳۵ معرفی خواهند شد که عملا در هنگام مقایسه با سایر گوشی ها پردازنده سرفیس فون قدیمی تلقی خواهد شد به نظرم بهتره سرفیس فون در کنار گلکسی اس۹ و با پردازنده بروز معرفی بشه!

    • MojtabaHere
      MojtabaHere | ۶ آذر ۱۳۹۵

      حرف شما درسته! قدیمی بودن پردازنده مشکلی بود که واسه 950 هم وجود داشت و فقط چند ماه قبل از معرفی شدن اسنپدراگون 820 معرفی شدند.
      اما.......
      به نظرم تا اون موقع دیگه خیلی دیر میشه.
      با این بازار موبایل که بزرگ هاش موندند مایکروسافت همین فردا هم سرفیس فون رو معرفی کنه دیره!!!

  • ditiago
    ditiago | ۶ آذر ۱۳۹۵

    حداقل باید رم 8 باشه که بتونیم به مانیتور وصل کنیم و نرم افزارا و بازی های pc رو باهاش بازی کنیم

مطالب پیشنهادی