ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S8 احتمالاً با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رَم عرضه می شود

شکی در این نیست که پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی S8 خواهد بود، محصولی که شاید آینده بخش موبایل این کمپانی را در دست داشته باشد. برخی شایعات حکایت از آن دارند که سامسونگ و اپل هر ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

شکی در این نیست که پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی S8 خواهد بود، محصولی که شاید آینده بخش موبایل این کمپانی را در دست داشته باشد. برخی شایعات حکایت از آن دارند که سامسونگ و اپل هر دو قصد دارند اسمارت فون هایی با نمایشگر تمام صفحه را در سال 2017 عرضه کنند.

در اخبار جدیدی که از سوی وب سایت TechTastic منتشر شده، ظاهراً فضای ذخیره سازی موبایل مورد بحث به 256 گیگابایت افزایش یافته که فاصله زیادی با گلکسی S7 دارد، محصولی که با ظرفیت پایه 32 گیگابایتی عرضه شده و با استفاده از کارت های حافظه می توانستیم 256 گیگابایت دیگر را نیز به آن بیافزاییم.

البته هنوز مشخص نیست که آیا درگاه microSD در پرچمدار آتی سامسونگ تعبیه خواهد شد، یا اینکه آیا کاربران امکان انتخاب مدل هایی با ظرفیت های مختلف (مثلاً 32، 128 و 256 گیگابایت) را خواهند داشت.یا خیر.

در ادامه این خبر، گفته می شود گلکسی S8 به 6 گیگابایت رَم مجهز خواهد شد، که باز هم در مقایسه با مدل قبلی افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.

از میان شایعات مختلف در مورد پرچمدار 2017 سامسونگ می توان به چیپست به کار رفته در آن اشاره کرد. این اسمارت فون در دو مدل، یکی مجهز به چیپست سری اگزینوس و دیگری با چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 835 وارد بازار خواهد شد.

همچنین شارژ بیسیم سریع، اسکنر عنبیه چشم، و دستیار صوتی هوشمندی با نام احتمالی Bixby نیز از دیگر ویژگی های منتسب به گلکسی S8 هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (42 مورد)
  • mehdy_bdb
    mehdy_bdb | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    با این همه رم و حافظه مگه میخوایم چیکار کنیم

  • MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha
    MOHAMMAD MAHDI Mirzaagha | ۷ آذر ۱۳۹۵

    هر کی خواست بیاد تلگرام من تا یه کلیپ از اس 7 و آیبمب 7 بگذارم تا بگم آیفون آنقدری که طرفداران سیب بمب تعریف میکنند نیست
    09368202761 بیاید تلگرام

  • محمد پردازی
    محمد پردازی | ۷ آذر ۱۳۹۵

    این m.Samsung واقعا با نظرات بچه گانه ، ابتدایی و نسنجیده گند زده به کل هیکل دیجی.
    دیجی هم که فقط بلده نظرات بقیه رو پاک کنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی