ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی دایملر برای توسعه خودروهای الکتریکی

بیش از 10 مدل الکتریکی که از پلتفرم یکسانی بهره می برند، تا سال 2025 میلادی توسط گروه خودروسازی دایملر (شرکت مادر برندهای مرسدس بنز و اسمارت) عرضه خواهند شد. در نمایشگاه پاریس بود که ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

بیش از 10 مدل الکتریکی که از پلتفرم یکسانی بهره می برند، تا سال 2025 میلادی توسط گروه خودروسازی دایملر (شرکت مادر برندهای مرسدس بنز و اسمارت) عرضه خواهند شد.

در نمایشگاه پاریس بود که مرسدس از یک شاسی بلند با نام EQ پرده برداری کرد. یک کراس اور تمام برقی که با یک بار شارژ 496 کیلومتر مسافت را به صورت ترکیبی پوشش می دهد. رئیس بخش تحقیق و توسعه دایملر توماس وبر اعلام کرده است که این شرکت رقمی در حدود 10 بیلیون یورو(10.6 بیلیون دلار) برای محصولات تمام برقی کنار گذاشته است.

در واقع هدف شرکت این است تا سال 2025 میلادی بیش از 15 تا 25 درصد فروش آن ها را مدل های برقی و هیبریدی تشکیل دهند.

ستاره اشتوتگارتی با معرفی کانسپت برقی EQ در نمایشگاه پاریس عزم خود را برای ورود با عرصه خودروهای برقی نشان داد
ستاره اشتوتگارتی با معرفی کانسپت برقی EQ در نمایشگاه پاریس عزم خود را برای ورود با عرصه خودروهای برقی نشان داد

برند اسمارت به دلیل تکنولوژی باتری ها و همینطور مشخصات فیزیکی این خودروهای کوچک شهری قادر خواهند بود با یک بار شارژ مسافتی معادل 700 کیلومتر را پیمایش کنند که رقم بسیار بزرگی برای این خودروهای دو نفره کوچک است.

مرسدس برای کاهش هزینه ها می خواهد تا جای ممکن این مدل ها را بر اساس یک پلتفرم مشخص و با استفاده حداکثری از قطعات طراحی شده، بسازد.

وبر خبر از فیس لیفت سری S کلاس مرسدس بنز هم می دهد که در نسخه پلاگ-هیبرید، توانایی حرکت به صورت تمام برقی تا 50 کیلومتر را به راننده می بخشد، در حالی که مدل قبلی تنها 18 کیلومتر برد تمام الکتریکی داشته و پس از آن موتور بنزینی دوباره وارد مدار می شده است..

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی