ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار جدید میزو با نام Pro 6 Plus معرفی شد

اوایل امسال بود که چینی ها تلفن همراه Pro 6 را معرفی کردند و حالا پس از گذشت چند ماه، شاهد حضور Pro 6 Plus هستیم. تلفن همراهی بزرگ تر که پردازنده قوی تر، باتری ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

اوایل امسال بود که چینی ها تلفن همراه Pro 6 را معرفی کردند و حالا پس از گذشت چند ماه، شاهد حضور Pro 6 Plus هستیم. تلفن همراهی بزرگ تر که پردازنده قوی تر، باتری حجیم تر و نمایشگر زنده تری نسبت به مدل معمولی یعنی Pro 6 دارد.

نمایشگر 5.7 اینچی OLED این دستگاه، رزولوشن 2560 در 1440 را به نمایش می گذارد. جالب اینکه این پرچمدار چینی پردازنده اگزینوس 8890 سامسونگ را درون خود دارد، همان پردازنده ای که کره ای ها برای گلکسی اس 7 از آن استفاده کردند.

باتری 3400 میلی آمپر ساعتی Pro 6 Plus می تواند مدت قابل توجهی در حالت معمولی کارایی داشته باشد و از این لحاظ کمبودی احساس نخواهد شد. 4 گیگابایت رم نیز درون این بدنه 7.3 میلی متری قرار داده شده تا پرو 6 پلاس اسمارتفون قدرتمندی لقب بگیرد.

cyfokthvqaamody-jpg_large-w600

یک دوربین 12 مگاپیکسلی با گشادگی لنز 2.0 در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته و برای ثبت تصاویر سلفی هم می توان از دوربین 5 مگاپیکسلی استفاده کرد. برای تکمیل بحث سخت افزارف باید بگوییم که پرو 6 پلاس از USB-C و البته اتصالات LTE بهره می برد.

در زمینه نرم افزار نیز میزو دست پر آمده. به گفته این شرکت، پوسته Flyme 6 برای اندروید نسبت به ورژن قبلی خود با 400 پیشرفت کوچک و بزرگ همراه بوده و توسط یک موتور هوش مصنوعی به نام One Mind تامین قدرت می شود که باید در این مورد منتظر باشیم و ببینیم منظور میزو دقیقا چیست.

پرو 6 پلاس با حافظه داخلی 128 گیگابایتی به قیمت 3300 یوآن (در حدود 480 دلار)، به زودی در کشور چین عرضه می شود. ورژن 64 گیگابایتی این دستگاه 3000 یوآن قیمت دارد.

ویرایش: در ابتدا قیمت دستگاه نامشخص اعلام شده بود که با انتشار اخبار بیشتر قیمت به پست افزوده شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • toys
    toys | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    گول رزولیشن ۱۲ رو نخورید.مثل پیکسل نیست چون پیکسل اندازه سنسورش ۱/۲.۳ هست ولی این ۱/۲.۹ یعنی ۲۵ درصد سنسورش کوچیک تره ولی اندازه پیکسلاش به همون اندازه گلکسی a5 هستش

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    حیف که پردازنده اسنپدراگون 821 نیست

  • Rza.H
    Rza.H | ۱۰ آذر ۱۳۹۵

    ایییییین عالییییییه

مطالب پیشنهادی