ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب سود اسپاتیفای در سال ۲۰۱۷
تکنولوژی

آیا اسپاتیفای در سال ۲۰۱۷ بالاخره به سود دهی می رسد؟

اگر بخواهید روش استریم آنلاین را برای شنیدن موسیقی های دلخواه خود برگزینید، سرویس های متعددی در اختیار شما قرار دارد. دو غول دنیای تکنولوژی سهم قابل توجهی از بازار را با «Apple Music» و «Google ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

اگر بخواهید روش استریم آنلاین را برای شنیدن موسیقی های دلخواه خود برگزینید، سرویس های متعددی در اختیار شما قرار دارد. دو غول دنیای تکنولوژی سهم قابل توجهی از بازار را با «Apple Music» و «Google Play Music» در اختیار خود دارند، ولی هنوز هم اسپاتیفای (Spotify) مقصد اول بسیاری از علاقه مندان موسیقی به شمار می آید. با همه این ها اما این شرکت هنوز هم در بخش مالی عملکرد قابل قبولی را از خود به جای نگذاشته، روندی که مدیران امیدوارند در سال آینده میلادی تغییر کند.

اسپاتیفای بیش از ۴۰ میلیون کاربر از ۶۰ کشور جهان را زیر پوشش سرویس استریم آنلاین موسیقی خود قرار داده است، اما از زمان آغاز به کار تا به امروز همواره در گزارش های مالی این شرکت شاهد ثبت ضرر و زیان هستیم. هر پولی که این کمپانی از کاربران خود دریافت می کنند، یکراست به جیب صاحبان آثار می رود، یا این که خرج توسعه هرچه بیشتر سرویس ها می شود. با این حال گمانه زنی هایی وجود دارد که نشان می دهد سال ۲۰۱۷ سال متفاوتی برای اسپاتیفای خواهد بود.

آن طور که یکی از سرمایه گذاران اصلی این کمپانی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز اعلام کرده، روند توسعه سرویس ها در طی سال های گذشته به مرحله مطلوبی رسیده و حالا وقت آن است که اسپاتیفای به دنبال کسب سود از تلاش های پیشین خود باشد. این تغییر بزرگ حتی می تواند منجر به تمایل بیشتر سرمایه گذاران به خرید سهام بیشتر و ورود سرمایه تازه به حساب های شرکت شود.

باید تا زمان ارائه صورت های مالی در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ منتظر ماند و دید این پیش بینی ها تا چه حد محقق خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sadegh.t
    sadegh.t | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    اسپاتیفای خیلی عالیه ولی حیف که مثل بقیه ی شرکت ها به ایران سرویس نمیده (البته میشه گفت ۸۰% تقصیر خودمونه) در کل من هم رو pc هم رو گوشی استفاده میکنم و بسیار راضیم

مطالب پیشنهادی