ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا Gear VR جدید قادر به دنبال کردن حرکات چشم خواهد بود؟

بنابر پتنتی که اخیراً از سامسونگ رویت شده، کمپانی کره ای احتمالاً کار روی نسخه جدیدی از هدست واقعیت مجازی Gear VR را آغاز نموده که از قابلیت دنبال کردن چشم و حرکات صورت برخوردار ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

بنابر پتنتی که اخیراً از سامسونگ رویت شده، کمپانی کره ای احتمالاً کار روی نسخه جدیدی از هدست واقعیت مجازی Gear VR را آغاز نموده که از قابلیت دنبال کردن چشم و حرکات صورت برخوردار است.

افزودن چنین قابلیت پیشرفته ای، سبب می گردد تا بسیاری از مشکلات فعلی هدست های واقعیت مجازی برطرف شوند. ضمناً در این صورت فاصله میان Gear VR با هدست های گران قیمت تر، مانند HTC Vive و آکیلس ریفت کاهشی چشمگیر خواهد یافت؛ هدست هایی که تجربه به مراتب باورپذیرتری از حضور در محیط مجازی ارائه می دهند.

gearvr-h600

بنابر تصاویر پتنت، می توان دریافت که هدست Gear VR جدید، از سنسورهایی مانند الکتروکولوگرافیک و سنسور مادون قرمز بهره مند خواهد بود تا حرکت چشمان و حالات صورت، به خوبی دنبال شوند.

در نهایت ناگفته نماند که پتنت سامسونگ، در ماه مه سال جاری میلادی به ثبت رسیده است و احتمال دارد که کره ای ها واقعاً در حال کار روی چنین هدستی باشند. با این همه، بعید به نظر می رسد که Gear VR جدید در زمانی زودتر از معرفی خانواده گلکسی اس 8 رونمایی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی