ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

اتحاد خودروسازان اروپایی برای توسعه ایستگاه های شارژ خودروهای برقی

بی ام و، دایملر، فولکس واگن و شرکت فورد آمریکا در یک اتحاد بی سابقه شبکه شارژ سریع سرتاسری در قاره اروپا خواهند ساخت. این پاسخی به رشد روز افزون ایستگاه های شارژ شرکت تسلا ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

بی ام و، دایملر، فولکس واگن و شرکت فورد آمریکا در یک اتحاد بی سابقه شبکه شارژ سریع سرتاسری در قاره اروپا خواهند ساخت.

این پاسخی به رشد روز افزون ایستگاه های شارژ شرکت تسلا در اروپا خواهد بود که تا به امروز به رقمی در حدود 260 ایستگاه شارژ رسیده است.

2016-bmw-i3-94ah-39-w600-h600

این 4 شرکت بزرگ بیش از 20 برند زیر مجموعه دارند و برای سال آینده میلادی بیش از 400 ایستگاه شارژ تدارک خواهند دید. در واقع این شرکت ها از یک استاندارد واحد با نام CCS استفاده خواهند کرد. این استاندارد متفاوت با استاندارد شرکت تسلا که با نام سوپرشارژر مشهور است خواهد بود.

در آمریکای شمالی هم بی ام و نیسان و فولکس واگن شروع به نصب این ایستگاه های شارژ CCS کرده اند. هدف این 4 شرکت رسیدن به بیش از هزاران ایستگاه شارژ تا سال 2020 میلادی است.

2016_mercedes-benz_generation-eq_concept_02-1-w600-h600

این سیستم با کمک شارژر 350 کیلوواتی  توانایی دارد تا در عرض 15 دقیقه باتری های وسیله نقلیه تان را تا 320 کیلومتر شارژ کند.

در حال حاضر تنها وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس ها توانایی استفاده از این شارژر را دارا هستند اما به زودی خودروهای معمولی هم تا سال 2018 میلادی با چنین توانایی راهی خیابان ها خواهند شد.

Tesla-Supercharger

در حال حاضر حداکثر قدرت شارژرها به 145 کیلواوت آن هم در سیستم سوپرشارژر تسلا محدود شده است. این برنامه قرار است درکنار این شارژ سریع دو مدل شارژ دیگر  لول 2 AC و لول 3 DC را نیز شامل شود.

bmw-point-one-s-solar-station-is-the-best-looking-charger-for-your-i3_1

این 4 شرکت خودروسازی با تشویق دیگر خودروسازان به ملحق شدن به این اتحاد بی سابقه سعی در گسترش ایستگاه های شارژ دارند تا وسایل نقلیه الکتریکی این توانایی را پیدا کنند که در مسافت های طولانی هم کاربردی باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    هیدرولیک se ... غیر هیدرولیک sl ... هه?

مطالب پیشنهادی