ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کیس باتری دار آیفون 7 رنگ قرمز
تکنولوژی

اپل نسخه قرمز رنگ کیس Smart Battery را برای آیفون 7 معرفی کرد

اپل به تازگی نسخه قرمز رنگ کیس محافظ باتری دار «Smart Battery» را برای آیفون 7 معرفی کرد. قرار است کلیه عواید کامل حاصل از فروش این کیس محافظ خرج موسسات خیریه مبارزه با بیماری ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

اپل به تازگی نسخه قرمز رنگ کیس محافظ باتری دار «Smart Battery» را برای آیفون 7 معرفی کرد. قرار است کلیه عواید کامل حاصل از فروش این کیس محافظ خرج موسسات خیریه مبارزه با بیماری ایدز در سرتاسر دنیا شود.

از لحاظ مواد اولیه به کار رفته و ظرفیت باتری تعبیه شده، نسخه قرمز رنگ Smart Battery تفاوتی با نسخه های سفید و مشکی رنگ آن ندارد. اپل قیمت ۹۹ دلاری آن را نیز مشابه رنگ های دیگر در دسترس تعیین کرده است.

کیس باتری دار آیفون 7 رنگ قرمز

این کیس باتری دار جدید تنها محصولی نیست که شرکت اپل با رنگ قرمز عرضه می کند. شرکت کالیفرنیایی این سری از محصولات را با عنوان «Product Red» نامگذاری کرده و قرار است عواید فروش همه آنها در مسیر درمان بیماران مبتلا به ویروس HIV هزینه شود.

محصول مورد بحث هنوز به فروشگاه های فیزیکی این شرکت راه نیافته، اما کاربران می توانند با مراجعه به وبسایت اپل تصاویر و اطلاعات بیشتری را در خصوص آن دریافت کنند.

بسیاری معتقدند که Smart Battery از طراحی بسیار زشتی برخوردار است و تمام ظرافت و زیبایی آیفون های جدید اپل را از بین می برد، ضمن این که با کمی جستجو می توان گزینه های جایگزینی با طراحی زیباتر را نیز در بازار یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیali
    علیali | ۱۲ آذر ۱۳۹۵

    خوشگله

مطالب پیشنهادی