ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

توسعه دهنده بازی واکینگ دد به سراغ «محافظین کهکشان» می رود [تماشا کنید]

ماه گذشته اخبار و شایعاتی مبنی بر احتمال توسعه بازی جدیدی از طرف استودیو خوش نام Telltale به گوش می رسید و حالا با جدیدترین عنوان اپیزودیک این کمپانی طرف هستیم. دقایقی پیش طی رویداد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۰۶:۴۹

ماه گذشته اخبار و شایعاتی مبنی بر احتمال توسعه بازی جدیدی از طرف استودیو خوش نام Telltale به گوش می رسید و حالا با جدیدترین عنوان اپیزودیک این کمپانی طرف هستیم.

دقایقی پیش طی رویداد The Game Awards 2016 اعلام شد بازی بعدی این استودیو، به یکی از داستان های مشهور و پرطرفدار مارول یعنی Guardians of Galaxy اختصاص دارد.

«کوین برونر» مدیرعامل استودیو Telltale برای معرفی این بازی ویدیویی کوتاه از آن را به نمایش در آورد که عملاً هیچ محتوای خاصی از آن را نشان نمی دهد.

اما با این حال وی اضافه می کند: «در بازی Guardians of Galaxy، گیمرها در قالب نقش های گوناگون قرار گرفته و روایت داستانی را از نگاه آنها پیش می برند. ما همواره مفتخریم با بهترین داستان سراها کار کنیم و حالا نیز خرسندیم از این که با مارول همکاری می نماییم و نخستین دستاورد مشترکمان را سال 2017 منتشر خواهیم ساخت.»

اردیبهشت سال آینده، دومین قسمت از فیلم سینمایی Guardians of Galaxy به نمایش در خواهد آمد و انتشار نخستین اپیزود بازی Telltale در همان بازه زمانی محتمل به نظر می رسد. اما با این حال انتظار نمی رود تمام مجموعه اپیزودیک آن در سال 2017 منتشر گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی