ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کمپانی Bethesda نخستین ویدیو از گیم پلی Prey را به نمایش گذاشت [تماشا کنید]

همیشه یکی از جذاب ترین قسمت های مراسم The Game Award، نمایش گیم پلی از عناوینی است که برای نخستین بار شاهد آن ها هستیم. امسال هم از این قاعده مستثنی نبود و Geoff Keighley، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | ۰۷:۰۹

همیشه یکی از جذاب ترین قسمت های مراسم The Game Award، نمایش گیم پلی از عناوینی است که برای نخستین بار شاهد آن ها هستیم. امسال هم از این قاعده مستثنی نبود و Geoff Keighley، مجری برنامه، با ویدیویی از گیم پلی Prey توانست حاضرین را به وجد بیاورد. یکی از جالب ترین بخش های این تریلر که روی مبارزات و قابلیت های کاراکتر داستان مانوور می داد را می توانیم قدرت های گوناگون شخصیت داستان بنامیم.

جدا از این، اتمسفریک تاریک و طراحی جالب دشمن ها هم از نکات جذاب این تریلر هستند. کنفرانس E3 2016 بتسدا جایی بود که برای نخستین بار Prey معرفی شد. گفته های استودیو Arkane، سازنده بازی و توسعه دهنده بازی معروف Dishonored، نشان می دهند آن ها بیشتر ایده های قدیمی را دور ریخته و به ساخت یک ریبوت روی آورده اند؛ عنوانی که کاملا متفاوت با پری 2 است.

کمپانی بتسدا چند سال پیش از ساخت پری 2 پرده برداشت اما به خاطر مشکلاتی، بازی را کنسل نمود و توسعه این فرنچایز را به آرکین سپرد. ریبوت پری بهار امسال برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر می شود. بد نیست بدانید پیشتر هم یک تریلر بسیار کوتاه از گیم پلی بازی به انتشار رسیده بود اما خلاف ویدیوی امروز، اطلاعات چندانی از مکانیزم های این عنوان به نمایش نمی گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • nazerpour
    nazerpour | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    عالی بود مطلب

مطالب پیشنهادی