ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین برخی از موبایل های پیکسل گوگل با مشکلی جدی مواجه است [به روز رسانی]

موبایل های هوشمند جدید گوگل، یعنی پیکسل و پیکسل اکس ال اگرچه دستگاه هایی بسیار قدرتمند هستند، اما ایرادات خاص خود را نیز دارند. بعد از اینکه برخی از کاربران، خبر از ایجاد ترک هایی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۰

موبایل های هوشمند جدید گوگل، یعنی پیکسل و پیکسل اکس ال اگرچه دستگاه هایی بسیار قدرتمند هستند، اما ایرادات خاص خود را نیز دارند. بعد از اینکه برخی از کاربران، خبر از ایجاد ترک هایی روی بدنه پیکسل خود دادند، به نظر می رسد که حالا مشکلی جدید مربوط به دوربین موبایل دامن گیر دارندگان آن شده است.

کاربران می گویند هنگام باز کردن اپلیکیشن مربوط به دوربین، نمایشگر فریز می شوند و خطوطی عمودی با رنگ های بنفش و صورتی روی تصویر نقش می بندد. این مشکل اگرچه در تمام اوقات بروز پیدا نمی کند، اما ظاهراً کاربران را به صورت مداوم با مشکل مواجه می سازد. یکی از دارندگان موبایل پیکسل می گوید که بعد از تماس با پشتیبانی فنی گوگل، به او گفته شد اطلاعات کَش خود را پاک کرده و به حذف و نصب مجدد اپلیکیشن بپردازد؛ اما این راهکار هم به نتیجه نرسیده است.

pixel-camera-issue-2

گفتنی است که گزارش های مربوط به این مشکل، از ماه اکتبر اخیر به گوش می رسید اما متاسفانه گوگل ظاهراً تمایلی به پاسخ دهی به کاربران ندارد؛ حتی با این وجود که روز به روز، مشتریان بیشتری در فروم های اینترنتی از مشکل اپلیکیشن دوربین پیکسل گلایه می کنند.

خوشبختانه بدون کمک گوگل، کاربران توانسته اند تا حدودی مشکل را بررسی کرده و به این نتیجه برسند که تنها دارندگان نسخه های بین المللی پیکسل و پیکسل اکس ال با آن مواجه می شوند. ناگفته نماند که حتی استفاده از اپلیکیشن های دوربین شخص ثالث هم کمکی به حل این مسئله نمی کند و حتی افرادی هم که توانسته اند موبایل خود را تعویض کنند، یکبار دیگر با آن مواجه شده اند.

pixel-camera-issue-2

گوگل هنوز هیچ صحبتی درباره مشکل دوربین و اپلیکیشن مربوط به آن در موبایل های پرچمدار خود به میان نیاورده؛ هرچند که بعید است اطلاعی از آن نداشته باشد. حال باید دید که اهالی مانتین ویو قادر به یافتن راهی برای حل آن هستند یا خیر.

 

به روز رسانی:

گوگل در پاسخ به سؤال وب سایت MobileSyrup این موضوع را رسماً تأیید کرده و می گوید تیم پیکسل با جدیت تمام مشغول رفع آن است، ضمن اینکه به محض کسب اطلاعات تازه کاربران را مطلع خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • AmirSlip
    AmirSlip | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    حالا بمونین ببینن چه مرگشه . همه کارشناس شدن. مشتی کارخونه تویوتا ماشین میزنه سیستم ایربگش مشکل داره فراخوان میزنه این که حالا گوشیه ,650 دلارم بیشتر قیمتش نیس! این همه جنجال چیه .؟! کلا ایرانی ها عاشق مغلطه هستن . واقعا زشته

    • امیرحسین زنگنه
      امیرحسین زنگنه | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

      مغلطه چیه پسر خوب. الان چند وقته گوشیا اینطور شدن؟ قبلا چطور بودن؟ فقط پیکسل نیست این چند وقته چند تا گوشی معروف مشکلات جدی داشتن؟ مشکلات پیش بینی نشده جزویی از محصولات مختلفه و هیچ محصولی بدون عیب نیست ولی واسه یه شرکت با عظمت که ادعاش میشه بهترین گوشی سال رو ارائه کرده این چیزا جدی نیست؟

  • امیرحسین زنگنه
    امیرحسین زنگنه | ۱۳ آذر ۱۳۹۵

    چرا اینجوری شدن شرکتا. رقابت دیگه کاری کرده وقت کافی برای عرضه یه محصول کم نقص نذارن و میخان فقط یه محصولی تو بازار داشته باشن. سودجویی هم که دیگه هیچی. اون از اپل اینم از گوگل اونطرفم سامسونگ و الی اخر.
    پ. ن: البته الان اون دوستمون میاد میگه اینا اشکال نداره هوش مصنوعی گوگل این گوشی رو برتر کرده و مث بقیه گوشیا بی مغز نیست :). شوخی میکنم جدی نگیرین :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی