ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حاشیه دیگری پیرامون مک بوک پرو: ضعف باتری

پس از بروز مشکلات متعدد در عملکرد گرافیکی مک بوک پروهای 2016، ظاهراً این بار نوبت به مصرف باتری این لپ تاپ ها رسیده است. اپل در زمان معرفی اعلام کرد سری جدید نوت بوک ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

پس از بروز مشکلات متعدد در عملکرد گرافیکی مک بوک پروهای 2016، ظاهراً این بار نوبت به مصرف باتری این لپ تاپ ها رسیده است. اپل در زمان معرفی اعلام کرد سری جدید نوت بوک های حرفه ای اش تا 10 ساعت شارژدهی مداوم خواهند داشت، اما کاربران وب سایت MacRumors ارقام بسیار کمتری را گزارش می دهند.

یکی از کاربران می گوید در زمان اتصال نمایشگر اکسترنال تمام اچ دی و مرور وب با استفاده از مرورگر کروم و با احتساب شارژ کامل، باتری لپ تاپش نهایتاً 3 ساعت جواب می دهد، ضمن اینکه شارژدهی در زمان گیمینگ بسیار کمتر از این رقم خواهد بود.

macbookpro2016-battery-life-1

کاربر دیگری نیز اعلام کرد بالاترین کانفیگ سخت افزاری مک بوک پرو 13 اینچی مجهز به تاچ بار را خریداری کرده و با استفاده سبک و عادی، حداکثر به 5 الی 6.5 ساعت کاربری مداوم می رسد، در حالی که اپل اعلام کرده کاربران می توانند 10 ساعت به صورت بی وقفه به مرور وب بپردازند.

macbookpro2016-battery-life-2

قطعاً ارقام گزارش شده به هیچ وجه با آنچه از لپ تاپ های حرفه ای مورد بحث انتظار می رفت، مطابقت ندارند. البته میزان شارژدهی یک دستگاه بر اساس الگوی مصرف کاربر تفاوت خواهد داشت، اما با افزایش شکایت خریداران نسبت به این موضوع، نگرانی ها نسبت به توان باتری مک بوک پرو های 2016 نیز بیشتر می شود.

گفتنیست وب سایت های معتبر در تست های استاندارد روی این دستگاه به ارقامی مشابه با ادعای اپل دست یافته اند، اما ظاهراً چنین تست هایی کاملاً با استفاده عادی و روزمره کاربران در دنیای واقعی متفاوت است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • milad sharifkia
    milad sharifkia | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    خاک بر سر کسایی که برای پز دادان محصولات اشغال اپل رو میخرن

    • atabaei
      atabaei | ۱۵ آذر ۱۳۹۵

      خاک بر سر ادمهای عقب افتاده ای مثل تو که همچین دیدی نسبت به تکنولژی دارن (پز دادن) و به خودشون اجازه میدن که به طرز فکر دیگران براحتی بی احترامی کنند. خااااااک

  • elia salamat
    elia salamat | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    Apple مك رو فداي آيفون كرد اي كاش زودتر به مسير قبل برگردہ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی