ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کاربران معتقدند مشکل باتری آیفون تنها محدود به مدل 6s نیست

ابتدای همین ماه خبر دادیم به نظر می رسد برخی از مدل های آیفون 6s اپل دچار مشکلات بزرگی در زمینه باتری شده اند و اغلب کاربران از خالی شدن سریع باتری و خاموش شدن ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

ابتدای همین ماه خبر دادیم به نظر می رسد برخی از مدل های آیفون 6s اپل دچار مشکلات بزرگی در زمینه باتری شده اند و اغلب کاربران از خالی شدن سریع باتری و خاموش شدن آن در میزان 30 درصد خبر می دهند.

اپل مدعی شده بود که فقط آیفون 6s های تولید شده در بازه زمانی سپتامبر الی اکتبر 2015 به این مشکل دچار می شوند و باتری آنها را به رایگان تعویض خواهند کرد.

از طرفی مسئله سوال برانگیز جایی است که چرا بعد از این همه مدت از زمان عرضه این موبایل، مشکل فوق به چشم آمده و روز به روز نیز در حال گسترده تر شدن است.

در نتیجه، کاربران متصور شدند دلیل این مشکل به روز رسانی iOS 10.1.1 اپل است. یقیناً آپدیت جدید برای سایر موبایل ها به جز آیفون 6s نیز منتشر شده، اما اغلب گزارش ها به همین مدل باز می گردند.

15591-11988-iphone6s-battery-l

با همه این تفاسیر Business Insider در طی گفت و گویی با مدیران فروشگاه های فیزیکی اپل خبر می دهد مردم در طی روزهای گذشته مراجعات متعددی مبنی بر مشکل باتری آیفون ها داشته اند و البته این مسئله صرفاً به مدل 6s محدود نیست.

یکی از مدیران فروشگاه اپل در این رابطه می گوید: «مشتریان بسیار زیادی با این مشکل مواجه هستند و در مواردی که شخصاً بررسی کردم، نه فقط 6s بلکه برخی از مدل های 6 و 6 پلاس و همینطور 6s پلاس نیز به این مشکل دچار شده اند؛ علاوه بر این موبایل هایی نیز بوده اند که خارج از بازه زمانی مذکورِ اپل تولید گشته اند.»

در حال حاضر ادعای اپل و همراه شدن به روز رسانی iOS 10.1.1 با این مسئله، ابهاماتی را در زمینه علت پدید آمدن مشکل باتری موبایل های آیفون (به خصوص 6s) موجب شده است.

چنانچه این مشکل گریبان گیر شما نیز شده است، ضمن ذکر مدل، تاریخ تولید موبایل و نسخه سیستم عامل، وضعیت آیفون خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • iMori
    iMori | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    برای من همون موقعی که خبر رو دادین آخرین باری بود که 30 درصد (6s) اینجوری شد و از اون موقع این شکلی نشده !!! فکر کنم هوا سرد میشه این اتفاق میوفته براشون چون الان هوا یکم گرم تر شد نمیشه دیگه D: درضمن چجوری میشه فهمید برای کدوم زمانه تولیدش ؟؟ مدل من MKQ92LL/A هست و سرچ هم کردم مخصوص At&t هم هست ولی مشخص نمیکنه کی تولید شده ؟؟ سایت خاصی داره ؟

  • سیب کوچولو
    سیب کوچولو | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    من 6 دارم زیاد به این مورد برخورد کردم. حتی تنها الان مشکل باتری ندارم . بعضی وقتی از شماره ثابت باهم تماس میگرین کد کشور دیگه میندازه این موضوع تنها مربوط به گوشی من نمیشه دوستام هم با این مشکل برخورد کرده اند

  • sadegh.t
    sadegh.t | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    6s منم تا حالا ۴ بار روی ۳۰ درصد. و ۲۰ درصد. یک دفعه خاموش شده بعد. میگه شارژ میخواد ولی بعد که شارژ میزارم دوباره از همون درصد شارژ میشه که خاموش شده بود

  • Rich_Sahand
    Rich_Sahand | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    دقیقا این طوری هستش ...

    منم یه آیفون 6اس دارم تا IOS 9 هیچ مشکلی وجود نداشت اما بعد از آپدیت به 10 باطری منم اینطوری شد و تعویض کردم البته درست شد .

    کلا بهترین IOS همون 9 بود این 10 افت سرعت زیادی تو برخی قسمت ها مخصوصا تو مولتی تسکینگ داره که تو 9 اصلا اینطوری نبود نزدیک 60 تا برنامه رو باز می زاشتی کوچکترین افتی نداشت وقتی که مولتی تسکینگ می کردی اما تو این 10 وقتی بیشتر از 10 تا برنامه تو مولتی تسکینگ هستش زمانی که مابین برنامه ها سوییچ می کنی تو مولتی تسکینگ یه تیک هایی دیده میشه که از IOS نباید انتظار داشت ..... کلا رفته رفته به نظرم این سیستم IOS داره یکپارچگی و سرعتش رو از دست میده دیگه روونی IOS های قدیمی رو نداره تقریبا

  • Ali_Hajipour
    Ali_Hajipour | ۱۴ آذر ۱۳۹۵

    برای من دیروز اتفاقی توی خیابون وقتی داشتم از گوگل مپ استفاده میکردم با اینکه بیست درصد هم شارژ داشت خاموش شد و وقتی خواستم روشنش کنم پیغام تموم شدن شارژ داد. پاوربانک دوستم بود. زدیم بهش روشن شد بیست و یک درصد رو نشون داد. سیکس اس پلاس 64 هم هست و زمان تولیدش رو نمیدونم.

مطالب پیشنهادی