ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون بیسیم H9 بنگ اند اولافسن با قابلیت حذف نویز فعال معرفی شد

حدود دو سال قبل که شرکت خوشنام بنگ اند اولافسن (B&O) هدفون های بیسیم روگوشی خود با نام Beoplay H7 را معرفی کرد، این سؤال برای علاقه مندان پیش آمد که چرا تکنولوژی حذف نویز ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

حدود دو سال قبل که شرکت خوشنام بنگ اند اولافسن (B&O) هدفون های بیسیم روگوشی خود با نام Beoplay H7 را معرفی کرد، این سؤال برای علاقه مندان پیش آمد که چرا تکنولوژی حذف نویز فعال (ANC) در این محصول حرفه ای به کار گرفته نشده.

حال با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2016 میلادی، این کمپانی از نسل جدید هدفون های روگوشی مجهز به ANC رونمایی کرده، که البته قیمت آنها نیز 100 دلار بیشتر از مدل های قبلیست.

beoplay-h9-1

این محصول که Beoplay H9 نام دارد، از نظر طراحی شبیه به H7 بوده و تنها تفاوت ظاهری آن را می توان اضافه شدن میکروفون به قسمت خارجی کاپ های گوشی دانست که به حذف صداهای ناخواسته محیطی کمک می کنند.

دکمه های کنترلی لمسی همچون مدل قبلی در قسمت خارجی کاپ سمت راست جای گرفته اند و امکان توقف و ادامه، تنظیم حجم صدا، جابجایی بین ترک های موسیقی و همچنین برقراری تماس صوتی را فراهم می سازند.

beoplay-h9-2

همچنین در H9 با لمس بخش مربوطه می توانید سیستم حذف نویز را غیرفعال سازید که گزینه خوبی برای کاهش مصرف باتری به شمار می رود.

از نظر باتری، B&O می گوید این هدفون های جدید به مدت 14 ساعت مداوم با فعال بودن ANC به کار خود ادامه می دهند، و شارژ کامل آنها به 3 ساعت زمان نیاز دارد. همچنین همانند مدل قبلی، H9 نیز باتری قابل تعویض دارد و بنابراین در مواقع نیاز می توانید باتری ذخیره همراه خود داشته باشید.

beoplay-h9-3

قابلیت های دیگری همچون کاهش مصرف باتری به صورت خودکار در صورت عدم استفاده و سازگاری با اپلیکیشن Beoplay برای تنظیمات صوتی و نظارت بر عملکرد دستگاه نیز در H9 تعبیه شده.

این محصول از طریق وب سایت B&O و دیگر خرده فروشی های معتبر به قیمت 499 دلار و در رنگ های مشکی و خاکستری به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی