ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم امنیتی BMW قادر به حبس سارق درون خودرو است

روز گذشته فردی در شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا به وسیله سیستم ضدسرقت ویژه ای که توسط BMW طراحی شده، به دام افتاد و دستگیر شد. پلیس واشنگتن در این رابطه توضیح می دهد شخصی در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

روز گذشته فردی در شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا به وسیله سیستم ضدسرقت ویژه ای که توسط BMW طراحی شده، به دام افتاد و دستگیر شد.

پلیس واشنگتن در این رابطه توضیح می دهد شخصی در پی مواجهه با یک BMW 550i که قفل نبوده و کلید آن نیز درون خودرو قرار داشته، دست به سرقت خودرو زده و حوالی ساعت 5 صبح گزارش آن به مراجع قانونی اطلاع رسانی گردیده است.

بعد از تماس اداره پلیس با نمایندگان BMW در این ایالت، محل دقیق اتومبیل مشخص گردید و بعد از دریافت گزارشات متوجه شده اند اتومبیل مورد نظر در کوچه ای پارک شده و سارق در آن خوابیده است.

p-sim-roaming-w600

مسئولین BMW از راه دور برای قفل کردن درب های اتومبیل اقدام نموده و موفق شدند سارق را درون خودرو حبس کنند. در این بین سارق بعد از نزدیک شدن افسران پلیس دوباره اقدام به فرار می کند، اما طبیعتاً موفق نمی شود.

کمپانی BMW با ارائه سیستم ضدسرقت مبتنی بر سیم کارت که با تکنولوژی ConnectedDrive فعالیت می کند، امکان قفل و باز کردن درب های خودرو از راه دور را در اختیار مشتریان قرار می دهد. لازم به اشاره است که سال گذشته شرکت خودروساز آلمانی سیستم ضدسرقت اتومبیل های خود را به موجب هشدار انجمن اتومبیل اروپا و کمک مهندسین امنیت شبکه، ارتقا بخشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا . M
    آریا . M | ۱۵ آذر ۱۳۹۵

    بهتره دزده رو بیهوشش کنه وگرنه دزد از لجش به ماشین خسارت میزنه بعد اتوماتیک زنگ بزنه پلیس از طریق gps هم جای ماشین رو مشخص کنه یا سیستم خودران دزد را تحویل پلیس بده.
    سگ تو روح هر چی دزده

    • H@med
      H@med | ۱۵ آذر ۱۳۹۵

      گل گفتی.دمت گرم

  • jafariiii bagher
    jafariiii bagher | ۱۵ آذر ۱۳۹۵

    دریغ از ذره ای خرد

مطالب پیشنهادی