ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار لیست پردرآمدترین ستارگان یوتوب: PewDiePie با ۱۵ میلیون دلار در صدر

برای سال دوم، نشریه «فوربس» آمار پردرآمدترین ستارگان یوتوب را منتشر کرده و اعلام می کند که ۱۰ ستاره برتر این پلتفرم ویدیویی، در ۱۲ ماه منتهی به ژوئن ۲۰۱۶، در مجموع موفق به کسب ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

برای سال دوم، نشریه «فوربس» آمار پردرآمدترین ستارگان یوتوب را منتشر کرده و اعلام می کند که ۱۰ ستاره برتر این پلتفرم ویدیویی، در ۱۲ ماه منتهی به ژوئن ۲۰۱۶، در مجموع موفق به کسب درآمدی ۷۰.۵ میلیون دلاری شده اند؛ درآمدی که در قیاس با سال گذشته، ۲۳ درصد رشد داشته است.

مانند سال گذشته، بالاترین رقم دریافتی باز هم به «PewDiePie» رسیده است. فوربس می نویسد که درآمد او در بازه زمانی مورد بحث به بیش از ۱۵ میلیون دلار می رسد و این در حالیست که بیش از ۵۰ میلیون کاربر از سراسر جهان محتوای ویدیویی تولید شده توسط او را دنبال می کنند.

بر اساس گزارش فوربس، درآمد PewDiePie در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ماه ژوئن ۲۰ درصد افزایش داشته که البته بخش عمده ای از این رشد مربوط به فعالیت او در «YouTube Red» است.

11376602_480710065419148_1806905619_n

«اَت‌وود» (Atwood) با درآمد ۸ میلیون دلاری اش در رتبه دوم جای گرفته است. فوربس اشاره می کند که درآمد وی در این بازه زمانی تا ۷۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته که این مسئله به علت افزایش دیده شدن ویدیوهای او بوده است. فوربس همچنین خاطر نشان می کند که اَت‌وود دست کم ۱.۵ میلیون دلار از محل تبلیغات جانبی و همکاری با برندها درآمد داشته است.

رتبه سوم از لحاظ بالاترین درآمد به یک کمدین به نام «لیلی سینگ» رسیده. وی درآمدی ۷.۵ میلیون دلاری داشته در حالی که بیش از ۱۰ میلیون کاربر، ویدیوهای او را دنبال می کنند.

در این میان چند کانال جدید موفق شده اند تا راه خود را به ۱۰ کانال پردرآمد یوتوب در لیست فوربس باز کنند. «مارک فیسباخ» که در کانال خود به تفسیر بازی های ویدیویی می پردازد موفق به کسب درآمدی ۵.۵ میلیون دلاری شده. «جرمن گارمندیا» با ۲۶ سال سن درآمدی ۵.۵ میلیون دلاری داشته. «کالین بالنجر» هم یوتوبر و کمدین دیگری است که با حدود ۴.۷ میلیون کاربری که او را دنبال می کنند، درآمدی ۵ میلیون دلاری را از آن خود کرده است.

یکی دیگر از خالقین محتوای ویدیویی به نام «روسانا پانسینو» که سال گذشته درآمدی ۶ میلیون دلاری از فعالیت خود در یوتوب داشته است، می گوید که کار خود را با ضبط ویدیو توسط دوربینی آغاز کرده که قیمت آن تنها ۸۰ دلار بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • last past
    last past | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    من ویدیو های گیم پلی اویل 7 و پی تی کانال pewdiepieرو اتفاقی پیدا کردم دیدم
    با اینکه زبانو دست و پا شکسته میفهمم ولی واسه گیم پلی اویل 7 از خنده روده بر شدم انقد که این بشر ری اکشن و تیکه هاش طنز بود واسه پی تی هم همینطور
    این دو تا ویدیوشو ابدا از دست ندید
    اصن نمی شناختمش نمیدونستم انقدر شاخه واقعا حقشه

  • m.sarv
    m.sarv | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    بلاد کفر اینطوری شغل ایجاد میکنه پس !!!! مشکل اینجاست همان دوربین ۸۰ دلاری در ایران زیر ۵۰۰ به فروش نمی رسد

  • pop_0098
    pop_0098 | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    خدا به دادمون برس این جا همه چیز که بشه پول دراورد حرام هست فقط فکرش را بکیند اگر سیاست کشور ما اینجوری نبود که وب سایت یوتوب فیلتر نبود و حالا من نه هر کسی تو ایران همچین درامدی داشت اول زندگی خودش تغییر میکرد درامد 15 میلیون دلاری نه 1 میلیون دلاری داشت یعنی با دلار امروز که نزدیک 4 هزار تومان هست میشه 4 میلیاردتومان بده ارز آوری میشه به مملکت طرف هم شغل داره هم نگاه جامعه تغییر می کرد به صنعت های اینجوری طرف ویدیو قرار میده از خوردن غذا تو اینترنت زیر 10 دقیقه ازش پول در میاره یا از بازی کردن تو کامپیوترش فیلم میگیره قرار میده یا از آرایش کرن خودش را ویدیو قرار میده یا اسلوموشن ترکیدن و اتش زدن کلی ویدیو قرار میدن که ما هم بلدیم اینکارا فقط همه فیلترها برای مردمه یک نگاه به امار الکسا بکنید وب سایت 29
    Youtube.com
    در رتبه 29 در ایران هست معلوم نیست کیا و چه شکلی که ما نمیدونیم دارند از Youtube دارند استفاده میکنند
    از لینک زیر مشاهده کنید
    http://www.alexa.com/topsites/countries;1/IR

    • Mohammad_Mahdi_Nazer
      Mohammad_Mahdi_Nazer | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

      واقعیتش این هست که یوتیوب فیلتر نیست ، درواقع هست ولی نیست !!!!! ببینید من با سرویس دهندگی پارس انلاین و شاتل میتونم یوتیوب رو با نرم افزار اندرویدیش باز کنم ولی با مرورگر باز نمیشه !!!!! جالب اینجاست که فیلم 1080 رو بدون لگ و راحت میتونم ببینم! ... اینو خیلیا تست کردن و نتیجه داده ولی با نته ایرانسل این ترفند جواب نداده ...

مطالب پیشنهادی