ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دادستان کل کشور: از عملکرد وزارت ارتباطات در مورد فیلترشکن ها راضی نیستیم

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، امروز در حاشیه نشست مشترک دادستان ها و پلیس فتا، در جمع خبرنگاران اعلام کرد برای برخورد با جرایم رایانه ای، باید هماهنگی های لازم بین این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور، امروز در حاشیه نشست مشترک دادستان ها و پلیس فتا، در جمع خبرنگاران اعلام کرد برای برخورد با جرایم رایانه ای، باید هماهنگی های لازم بین این دو نهاد تأثیرگذار صورت گیرد، که به لطف برگزاری دومین همایش مشترک، این اقدامات در آینده شکل بهتری به خود خواهند گرفت.

وی اظهار داشت با توجه به اهمیت فضای مجازی، ساماندهی این فضا از اولویت فوق العاده ای برخوردار است و از تمامی دستگاه های ذیربط خواست تا در این روند به دادستانی کل کشور کمک کرده و وظایف خودشان را انجام دهند، تا بهره گیری حداکثری از این فضای پربازده ایجاد شود.

یکی از بخش های مهم صحبت های دادستان کل کشور به وضعیت فیلترشکن ها مربوط می شد. او اظهار نمود وزارت ارتباطات کارهای خوبی انجام داده، اما این اقدامات از نظر دادستانی قابل قبول نیست و بسیاری از وزرای کشور خواهان رسیدگی بیشتر در زمینه فعالیت های جاری در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی هستند.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد بانک مرکزی وظیفه دارد نظارت هایش را افزایش دهد تا مانع از سوء استفاده های احتمالی شود، ضمن اینکه دادستانی و پلیس فتا نیز در این زمینه همکاری های گسترده ای دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • sinaaghighi
    sinaaghighi | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    چقدر بدبختیم ما ایرانی ها!
    کلی بدبختی و بیچارگی داریم ، مردم دارن از فقر زجه می زنن ، پولمون داره جای جیب خودمون میره جیب عربای یمن و سوریه ، هسته ای رو دارن ازمون می دزدن ، بعد یک مشت حمار ابن حمار به فکر فیلترشکن ها هستند!? ? واقعا احمقانه است! هیچ احمقی با کشورش همچین کاری نمیکنه

    • sadegh.t
      sadegh.t | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

      هسته ایی چیه بهتر جمع کنن چه فایده به غیر از تحریم بدبختی داشت اگه به جای انرژی هسته یکم رو انرژی ها پاک سرمایه گزاری کرده بودیم هم هوا پاک تر بود هم بدبخت نشده بودیم

    • molavy
      molavy | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

      ؛؛؛پولمون داره جای جیب خودمون میره جیب عربای یمن و سوریه؛؛؛ اگر الان تو سوریه نبودن یک عده داعش داشت با سرت فوتبال بازی می کرد. واقعا بدبختی که تا این حد نمی فهمی

  • Me.n.KHOF4SH
    Me.n.KHOF4SH | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    فیلتر کردن دیگه مثل گذشته مخصوص سایتای مستهجن نیست. میتونه به راحتی منبع درامد برای تمام قشرهای جامعه باشه. و کم کم این کاری هستش که انجام میشه.
    منابع غنی علمی خارجی بسته میشه، سایتهای ایرانی همون منابع (منتها نه به روز) رو با قیمت های نجومی به خودمون میفروشن.
    اگر شرایط مهیا باشه، هیچ ایرانی داخل کشور یک لحظه نمیمونه.

    • عبدالله
      عبدالله | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

      نمونه ش یوتیوب. خیلیا از طریق یوتیوب دارن زنگی می گذرونن و درآمد خوبی دارن. تو ایران فیلتر شده بعدش آپارات در قبال تبلیغاتی که ارائه می ده یه قرون هم به صاحبای کانال ها نمی ده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی