ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفت وبسایت ایده آل برای دانلود تصاویر پس زمینه ی دسکتاپ

از آخرین باری که تصویر دسکتاپ خود را عوض کرده اید چه مدت می گذرد؟ شاید زمان آن رسیده که به این مورد اهمیت بیشتری بدهید. تغییر تصویر پس زمینه به چیزی الهام بخش به ...

سامان میرزا
نوشته شده توسط سامان میرزا | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۰

از آخرین باری که تصویر دسکتاپ خود را عوض کرده اید چه مدت می گذرد؟ شاید زمان آن رسیده که به این مورد اهمیت بیشتری بدهید. تغییر تصویر پس زمینه به چیزی الهام بخش به شما کمک می کند تا صبح ها بدون تعویق و سرحال به کار خود مشغول شوید. همچنین یک منظره ی زیبا ممکن است به شما یادآوری کند که برای تغییر به پیاده روی و خروج از منزل نیاز دارید.

این در حالی است که برای بیشتر کاربران تصاویر پس زمینه تنها نقش زیبایی شناسی را ایفا می کنند و یا به عبارت دیگر برای نمایش دادن کیفیت یک مانیتور 4K به دیگر آشنایان و خودنمایی کردن به کار می روند. به هر حال اگر به صورت مداوم تصویر پس زمینه ی رایانه خود را تغییر می دهید منطقی به نظر می رسد که چند منبع درست و درمان نیز در اختیار داشته باشید.

در این مقاله قصد داریم 7 منبع غنی در این زمینه را به شما معرفی کنیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

InterfaceLIFT

best-desktop-wallpaper-sites-2-w600

InterfaceLIFT بنا به دلایل گوناگون یکی از بهترین منابع برای تصویر پس زمینه است. این وبسایت دارای کتابخانه ای عظیم از عکس های بسیار با کیفیت است. همچنین به راحتی می توانید موارد دلخواه را پیدا و به سادگی هرچه تمام تر آن ها را در رزولوشن های مختلف دانلود نمایید.

وبسایت مذکور به صورت خودکار وضوح صفحه نمایش شما را تشخیص می دهد تا دانلود تصویر پس زمینه ی مناسب برای دسکتاپ تان آسان گردد. تمامی تصاویر پس زمینه ی موجود در وبسایت InterfaceLIFT به رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سرویس دو اپلیکیشن رسمی نیز دارد.

اپلیکیشن InterfaceLIFT Wallpapers را هم می توانید با قیمت 1.99 دلار برای iOS و اپلیکیشن Macdrops با قیمت 6 دلار برای سیستم عامل مک دانلود کنید.

Unsplash

best-desktop-wallpaper-sites-3-w600

Unsplash یکی دیگر از منابع محبوب به شمار می رود که می توانید در آن تصاویر بسیار با کیفیتی پیدا کنید. این وبسایت هر 10 روز یک بار با 10 تصویر زیبا و جذاب به روزرسانی می شود. هر تصویری که در این وبسایت پیدا می کنید تحت لیسانس Creative Commons Zero قرار دارد.

این بدان معناست که تصاویر مورد استفاده کاملاً رایگان بوده و میتونید هر تغییری که دوست دارید را روی آن ها اعمال کنید. اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید به شما اپلیکیشن منوبار Irvue را معرفی می کنیم. با نصب این ابزار قادر هستید در بازهی مشخص و یا با استفاده از یک کلید فوری تصویر پس زمینه ی مک تان را به وسیله ی عکس های موجود در Unsplash تغییر دهید.

Stock Up

best-desktop-wallpaper-sites-5-w600

Stock Up یکی از کاربردی ترین منابعی است که می شناسیم. با این حال از آن جایی که این وبسایت برای تصاویر همه منظوره تنظیم شده قادر هستید انواع و اقسام عکس ها را در آن پیدا کنید. البته باید گفت که تمامی تصاویر پس زمینه ای که در آن پیدا می کنید بهترین نیستند. با این حال Stock Up نقش یک گردآورنده را ایفا می کند.

این سرویس تصاویر مختلفی که تحت لیسانس Creative Commons Zero هستند را از 27 وبسایت مختلف جمع آوری کرده و در مجموع بالغ بر 13 هزار تصویر پس زمینه را در خود جای داده است. این در حالی است که باقی وبسایت های موجود تنها بخشی از این متابخانه ی عظیم را در اختیار دارند.

بنابراین با آن که نیاز به جستجوی بیشتری در این وبسایت دارید، می توانید مطمئن باشید که موارد بیشتری برای انتخاب پیش روی شما قرار دارد. مسئله ی دیگر وضوح تصاویر است. اکثر تصاویر موجود در Stock Up دارای وضوح بالایی هستند. در نقطه ی مقابل نیز برخی منابع که وبسایت مذکور اقدام به دریافت تصاویر از آن ها می کند همیشه وضوح تصاویر را به شما نمی گویند و یا به صورت خودکار بهترین نسخه از تصویر مورد نظر را در اختیارتان قرار نمی دهند.

Pexels

best-desktop-wallpaper-sites-4-w600

سرویس Pexels یکی دیگر از وبسایت هایی است که شبیه به Stock Up عمل می کند. تصاویر موجود در این سایت یا توسط کاربران ثبت نام شده آپلود می شود و یا از طریق منابع دیگر اینترنتی جمع آوری می گردد. علاوه بر این تمامی تصاویر موجود در Pexels تحت لیسانس Creative Commons Zero قرار دارند.

وبسایت مذکور در مجموع دارای 10 هزار تصویر است که همه ی آن ها برای استفاده به عنوان تصویر پس زمینه ی دسکتاپ مناسب نیستند. شاید موارد نامناسبی را در این وبسایت پیدا کنید اما تصاویر خیره کننده و با کیفیت تری هم در آن وجود دارد. کافیست از قدرت جستجوی خود برای رسیدن به آن چه که می خواهید استفاده نمایید.

علاوه بر این سرویس Pexels اپلیکیشنی را به عنوان پلاگین فوتوشاپ برای دو سیستم عامل Mac and Windows ارائه می دهد که در مجموع باید بالغ بر 15 دلار برای آن ها هزینه بپردازید.

Vladstudio

best-desktop-wallpaper-sites-6-w600

اگر به دنبال چیزی غیر از تصاویر پس زمینه ی عکاسی هستید اولین توقف گاه شما باید وبسایت Vladstudio باشد. در این وبسایت قادر هستید تصاویر شگفت انگیزی که به صورت دیجیتال آرت تهیه شده اند را مشاهده نمایید. با این حال بد نیست بدانید که همه چیز در Vladstudio رایگان نیست.

این بدان معناست که تنها قادر هستید وضوح پایین برخی تصاویر را به صورت رایگان دریافت نمایید. برای دسترسی نا محدود به تمامی موارد در این وبسایت از جمله دریافت فایل PSD برخی تصاویر، باید مبلغ 14.99 دلار برای دریافت حساب کاربری پریمیوم به صورت دائمی پول بپردازید.

Wallpapers Wide

best-desktop-wallpaper-sites-1-w600

یکی دیگر از وبسایت های محبوب دانلود تصاویر پس زمینه سایت Wallpapers Wide است. در این وبسایت قادر هستید از میان ده ها هزار تصاویر موجود موارد دلخواه خود را انلود نمایید. زمانی که وارد وبسایت Wallpapers Wide می شوید ابعاد دسکتاپ و وضوح آن به سرعت تشخیص داده می شود.

یعنی زمانی که یک تصویر را انتخاب کردید بلافاصله قادر هستید آن را در وضوح مناسب برای دسکتاپتان دانلود کنید. البته این را هم بگوییم که اگر مایل هستید می توانید تصاویر مورد نظر خود را در اندازه های بزرگتر و یا ابعاد مختلف نیز دانلود نمایید. از قدرت جستجوی خود برای پیدا کردن بهترین موارد استفاده کنید.

Digital Blasphemy

best-desktop-wallpaper-sites-7-w600

یکی دیگر از منابع غنی تصاویر دیجیتال آرت وبسایت Digital Blasphemy است. با این حال باید بدانید که تمام تصاویر موجود در این وبسایت مشمول پرداخت هزینه هستند. این پرداخت یا می تواند برای هر تصویر به صورت جداگانه و یا از طریق پرداخت حق عضویت که بین 20 تا 200 دلار برای شما هزینه در بردارد انجام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    من سالهاست دنبال گرفتن عکس والپپر هستم ده گیگ شاما 5هزار عکس والپپر سایز بالا (از 1440 شروع تا 8k)بیشتر سایتا متاسفانه حجم عکس کم میکنند این باعث میشه شارپ بودن تصویر کاهش پیدا کنه بعضیاشونم نرم افزاری رزولیشنو میبرند بالا و خیلی کیفیت عکس افتضاح میشه خلاصه پیدا کردن عکس شارپ به خصوص تو 4k سخته

  • محمد جواد شرفی
    محمد جواد شرفی | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    نرم افزار بینگ دسکتاپ هم هر روز بروز رسانی میشه. کیفیت عکساشم خوبه

مطالب پیشنهادی