ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلینک XT، دوربین مداربسته بی سیمی که 119 دلار قیمت دارد

Blink نام یکی از شرکت هایی است که در سال 2014 دوربین مداربسته ای کاملاً بی سیم و کوچکی در وب سایت کیک استارتر معرفی کرد، و توانست نظر بیش از 7 هزار علاقه مند ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

Blink نام یکی از شرکت هایی است که در سال 2014 دوربین مداربسته ای کاملاً بی سیم و کوچکی در وب سایت کیک استارتر معرفی کرد، و توانست نظر بیش از 7 هزار علاقه مند را به خود جلب کرده و با کسب حدود 1 میلیون دلار پشتیبانی مالی، فعالیت خود را آغاز نماید.

نخستین دوربین عرضه شده ی این شرکت که صرفاً امنیت خانگی را هدف قرار داده و با اتصال به اپلیکیشن اختصاصی موبایل و تغذیه از دو باتری قلمی معمولی فعالیت می کند، تنها 99 دلار قیمت دارد.

اما حالا بلینک جدیدترین دوربین خود را به نام XT معرفی کرده که این بار برای مصارف محیطی و خارج از خانه طراحی شده است؛ به این معنا که در هر نقطه ای که سیگنال وای-فای شما جوابگو باشد، می توانید دوربین ارتقا یافته بدون سیم بلینک را قرار داده و بر اوضاع نظارت نمایید.

blink_outdoorv2_front_hero_logo_36in_jpg-w600

مدل XT در قیاس با نسخه خانگی دوربین بلینک، از رزولوشن بالاتری برخوردار بوده و حالا با کیفیت 1080p به ضبط تصاویر می پردازد. علاوه بر این قابلیت دید در شب به آن اضافه شده و به صورت ضدآب و ضد گردوغبار طراحی گردیده است.

همچون مدل قبلی، دوربین بلینک XT نیز 110 درجه میدان دید داشته و با قیمت مناسب 119 دلار، فوریه سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد. هم اکنون با مراجعه به وب سایت بلینک می توان برای پیش خرید این محصول اقدام کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شهنوازی
    شهنوازی | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    ?

مطالب پیشنهادی