ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در فروشگاه های تازه آمازون خبری از صندوقدار نیست؛ خرید کنید و خارج شوید

آمازون شرکتی است که خرید آنلاین را تقریبا در هر حوزه ای میسر کرده و به جرات می توان گفت جنبه ای وجود ندارد که این کمپانی در آن حضور نیافته باشد. حالا بزرگترین خرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

آمازون شرکتی است که خرید آنلاین را تقریبا در هر حوزه ای میسر کرده و به جرات می توان گفت جنبه ای وجود ندارد که این کمپانی در آن حضور نیافته باشد. حالا بزرگترین خرده فروشی آنلاین دنیا در تلاش است تا تجربه خرید خوراکی در آمریکا را هم به صورت کامپیوتری در بیاورد.

این شرکت در تازه ترین فعالیت خود فروشگاه خواربار کوچکی را در سیاتل راه اندازی کرده است که به مشتریان امکان می دهد نوشیدنی، وعده های غذایی و دیگر اقلام را از روی قفسه ها بردارند و بی آنکه برای بررسی خریدهایشان توسط متصدی در صف بمانند از فروشگاه خارج شوند.

آمازون در توضیحاتش پیرامون این فروشگاه ذکر کرده که با استفاده از اپلیکیشن ها و تکنولوژی های مختلف توانسته موانع معمول پیش روی صندوق داران و ثبت کنندگان خرید را که معمولا میان خریداران و درب های خروجی قرار دارند، حذف نماید.

البته اضافه نماییم که امکان خرید از این فروشگاه هم اکنون تنها برای کارکنان این شرکت فراهم است. خود فروشگاه نیز در طبقه همکف یکی از ساختمات های جدید آمازون در سیاتل افتتاح شده هرچند شرکت مذکور اعلام کرده از سال آینده دسترسی به این فروشگاه ها را برای عموم مردم فراهم می کند و حتی در نظر دارد کیت هایی حاوی مخلفات از پیش آماده شده توسط آشپزهای حرفه ای را به سبد کالاهایش بیافزاید که مردم با استفاده از آنها می توانند وعده های شام خود را در کوتاه ترین زمان ممکن در خانه طبخ کنند.

گفتنی است این شرکت هم اکنون روی ایده دیگری کار می کند که به موجب آن مشتریان می توانند مواد غذایی مورد نیازشان را به صورت آنلاین سفارش دهند و سپس با مراجعه به توقف گاه هایی خریدهای خود را بردارند.

در هر حال برنامه های جدیدی مانند این که هر چند وقت یکبار توسط آمازون انجام می شوند تنها یک نکته را به تصویر می کشند: اینکه همه گروه های خرید را نمی توان کاملا به فضای آنلاین انتقال داد. در برخی موارد مشتری دوست دارد که قفسه های فروشگاه را برای پیدا کردن کالای مدنظرش زیر و رو کند و آنها را از نزدیک لمس کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی