ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو از فبلت 130دلاری خود پرده برداشت؛ با M5 Note آشنا شوید

میزو یک شرکت چینی است که کارش را در سال 2003 میلادی و با تولید پخش کننده های MP3 و MP4 آغاز نمود و با داغ شدن روز افزون بازار تلفن های هوشمند تصمیم گرفت ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۱۵

میزو یک شرکت چینی است که کارش را در سال 2003 میلادی و با تولید پخش کننده های MP3 و MP4 آغاز نمود و با داغ شدن روز افزون بازار تلفن های هوشمند تصمیم گرفت که فعالیت هایش را روی این حوزه متمرکز نماید.

نخستین اسمارت فون این کمپانی نیز چندی بعد با نام M8 عرضه گردید و حالا میزو در زمره ده شرکت اصلی تولید کننده موبایل در سرزمین اژدهای سرخ قرار دارد که طبق جدیدترین آمارها در سال 2015 میلادی توانست 8.9 میلیون دستگاه موبایل را به فروش برساند.

امروز این شرکت از جدیدترین اسمارت فون خود با نام M5 Note پرده برداشت که دنباله رو محصولات سابقش است؛ بدنه ای مقرون به صرفه و فلزی دارد و یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1080p را در خود جای داده.

نمایشگر محصول از نوع LTPS است که با شیشه 2.5D پوشش داده شده و نرخ کنتراست هزار به یک دارد.

M5 Note همراه با نسخه سفارشی سازی شده ای از اندروید موسوم به Flyme OS  6.0 وارد بازار خواهد شد و خود دستگاه نیز توان پردازشی اش را از چیپست Helio P10 مدیاتک می گیرد. این موبایل در قالب دو نسخه با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت و همچنین رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت ارائه می گردد و پشتیبانی همزمان آن از دو سیم کارت نیز فراهم شده است.

meizu-m5-note-launched

در هر حال، جدیدترین محصول کمپانی میزو ضخامتی برابر با 8.15 میلیمتر دارد و وزن آن نیز از 175 گرم تجاوز نمی کند. تمامی قطعاتی که به آنها اشاره نمودیم هم انرژی خود را از باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی آن تامین می کنند.

در مورد امکانات تصویربرداری دستگاه هم باید بگوییم که یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/2.2 و قابلیت فیلم برداری 1080p در آن گنجانده شده و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی روی بدنه اش تعبیه شده است.

از دیگر امکانات و قابلیت های این محصول می توان به یک حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر، پشتیبانی از شبکه 4G و همچنین استانداردهای ارتباطی VoLTE و  Wi-Fi b/g/n اشاره نمود. در پایان اضافه نماییم که قیمت تعیین شده برای مدل های مختلف این موبایل برابر با 130 تا 220 دلار برآورد شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    از بین گوشی های چینی فقط هواوی خوبه...
    ولی درکل با گوشیه چینی موافق نیسم

  • Aureliano
    Aureliano | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

    سیستم عامل flyme چیه؟
    نکنه تو سیستم عامل هم کپی میکنن؟

    • mahdi asadyan
      mahdi asadyan | ۱۶ آذر ۱۳۹۵

      رابط کاربریه. مث تاچ ویز گ ایموشن

    • mahdi asadyan
      mahdi asadyan | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

      داداچ اون رابط کاربریه

مطالب پیشنهادی