ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

با این 5 کار ساده، همیشه شاد بمانید

هیچ چیز ماندگاری یک شبه بدست نمی آید. شادی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این که همیشه خوشحال باشید، باید شادی جزئی از .جودتان شود، پس 5 کاری که در زیر آمده را ...

لیلا حیدری
نوشته شده توسط لیلا حیدری | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۰

هیچ چیز ماندگاری یک شبه بدست نمی آید. شادی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این که همیشه خوشحال باشید، باید شادی جزئی از .جودتان شود، پس 5 کاری که در زیر آمده را روزانه انجام دهید تا شادی شما ماندگار شود.

  1. ورزش کنید

ورزش کردن، سلامت جسم و روح تان را تضمین می کند. هر روز حداقل به مدت 10تا 15 دقیقه ورزش کنید. مداومت در ورزش خیلی اهمیت دارد. وقتی شما نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید، این حس نسبت به زندگی و مردم اطراف تان نیز اشاعه پیدا می کند.

  1. مهربان باشید

کمک

نسبت به مردم مهربان باشید. حتما نباید کار خیلی بزرگی انجام دهید، همین که در را باز نگه دارید تا کسی رد شود و یا به همکارتان کمک کنید که کارش را انجام دهد، باعث می شود شادی شما بیش تر شود.

  1. با افرادی ارتباط برقرار کنید که دوست دارید

از افرادی که همیشه شما را به نقد می کشند و یا بدی های شما را مدام گوشزد می کنند، دوری کنید. به دقت دوستان خود را انتخاب کنید و با آن هایی که انرژی مثبتی به شما می دهند رفت و آمد داشته باشید.

  1. تشکر کنید

تشکر

اثر تشکر کردن فراتر از اثر مهربانی است. حتی برای کار کوچکی که کسی برای شما انجام می دهد، تشکر کنید. خوب است که به کسانی که دوستشان دارید بیش تر نشان دهید که چقدر کارشان برای شما ارزش دارد. برعکس این نیز اثرگذار است. زمانی که مردم از شما تشکر می کنند، دفعه ی بعد کار بهتری از خود ارائه می دهید.

  1. به خودتان اجازه شاد بودن بدهید

گاهی اوقات خودتان مانع شادی تان هستید. به خودتان اجازه دهید از همه چیز لذت ببرید. بخندید و زمان تان را با کسانی که دوست دارید بگذرانید. در این صورت بدن، ذهن و روح تان از شما تشکر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • علی
    علی | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    عنوان اینه چگونه شاد باشیم؟ بعد مورد آخرش شاد باشید! یعنی عقل خودمون نمیرسید! کو پول؟ کو کار؟ کو دوست های خوب و فامیل که شادت کنن؟ آدمی که خودش خودش شاد کنه دیوانست باید زندگیت ب پایه اصول باشه تا شاد باشی...

    • پدرام
      پدرام | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

      شادی هیچ ربطی به اینا نداره، نمیگم داشتنشون بده و فلان، ولی خیلی هارم دیدم که داشتند و شاد نبودند، شاد بودن رو باید یاد گرفت.

  • Aureliano
    Aureliano | ۱۷ آذر ۱۳۹۵

    ممنون عالی

مطالب پیشنهادی