ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سهم اپل در تصاویر آپلود شده روی فلیکر به 47 درصد رسید

فلیکر در گزارش سال 2016 خود اشاره کرده که «درست مانند سنوات گذشته، اسمارت فون ها اصلی ترین گجت های انتخابی کاربرانش برای عکاسی بوده اند و در مقابل دوربین های ببین و بگیر و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

فلیکر در گزارش سال 2016 خود اشاره کرده که «درست مانند سنوات گذشته، اسمارت فون ها اصلی ترین گجت های انتخابی کاربرانش برای عکاسی بوده اند و در مقابل دوربین های ببین و بگیر و انواع DSLR بازی را به آنها واگذار کرده و از اقبال کمتری برخوردار بوده اند.»

طبق این گزارش بالغ بر 48 درصد از تمامی تصاویر آپلود شده در سال جاری از طریق دوربین-موبایل ها گرفته شده اند حال آنکه این رقم در سال قبل برابر با 39 درصد عنوان شد. سهم دوربین های DSLR نیز از رقم 31 درصد به 25 درصد تنزل یافت و دوربین های ببین و بگیر نیز با کاهش چهار درصدی توانستند 21 درصد از کل آمار کاربران فلیکر را به خود اختصاص دهند.

19266-19446-flickr2016-l

این بسایت خاطرنشان کرده است که از 10 دستگاه محبوب تصویر برداری توسط کاربرانش، هشت مورد آنها محصولات اپل بوده و مدلهای سالانه آیفون در سه سال اخیر نیز جایگاه های اول تا سوم جدول مذکور را به خود اختصاص دادند. دوربین های 5D Mark III و همچنین دوربین های 5D Mark II کانن نیز تنها محصولات غیر اپلی بودند که در لیست ده تایی ها جای گرفتند.

محض اطلاع تان باید بگوییم که یک سال پیش، اپل 42 درصد از عکس های آپلود شده در فلیکر را به خود اختصاص داده بود که این رقم در سال جاری به 47 درصد افزایش یافت.

به باور بسیاری، استفاده از حسگرهای باکیفیت، لنز و بوردهای پیشرفته سیلیکونی در پردازنده های سری A آیفون باعث شده که این شرکت اعتبار خوبی را در میان عکسان حرفه ای و افراد عادی پیدا کرده است.

امسال نیز کمپانی مورد بحث در راستای بهبود تجربه کاربران خود اقدام به افزودن دوربین دوگانه به آیفون 7 پلاس نمود و در کنار آن مد تازه ای به نام پورتره را هم برایش در نظر گرفت که پیشتر در دیجیاتو به آن اشاره کرده بودیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی