ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن پرچمدارش را با اعمال تغییراتی در صفحه اصلی به روز رسانی کرد

گوگل دوست دارد که اپلیکیشن پرچمدار جستجو محورش اولین چیزی باشد که کاربران بعد باز کردن قفل دستگاه روی آن اشاره می کنند. به همین خاطر تغییراتی را در صفحه اصلی آن اعمال کرده تا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ آذر ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

گوگل دوست دارد که اپلیکیشن پرچمدار جستجو محورش اولین چیزی باشد که کاربران بعد باز کردن قفل دستگاه روی آن اشاره می کنند. به همین خاطر تغییراتی را در صفحه اصلی آن اعمال کرده تا دسترسی شما به اطلاعات را آسان تر نماید.

با آپدیت امروز، گوگل کارت های حاوی اطلاعات صفحه اصلی اپلیکیشن را به دو دسته کلی تقسیم کرده: موضوعات حال حاضر و رویدادهای آینده. از این پس هنگام باز کردن اپلیکیشن گوگل در عوض یک فید طولانی زیر باکس جستجو، یک تب جامع شامل تمام اخبار، ورزش ها و اطلاعات هواشناسی و تبی دیگر برای دسترسی به ایمیل های مهم و رویدادهای آینده تقویم خود مشاهده خواهید کرد.

به گفته گوگل این فید به مرور زمان و در صورت استفاده مستمر باهوش تر می شود تا نتایج مرتبط تری را برایتان به نمایش در آورد. هر چند که قادرید محتوای مورد علاقه تان را به طور دستی از تنظیمات اپ به آن بیفزایید. ضمنا دو تب مورد بحث می توانند با اطلاعات پرواز فرودگاه ها و مواردی از این دست ارتباط عمیق برقرار کنند.

این به روز رسانی امروز برای نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل منتشر شده و «به زودی» در دسترس کاربران iOS نیز قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی