ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش پلی استیشن 4 از مرز 50 میلیون واحد گذشت

آمار منتشر شده نشان دهنده عملکرد خوب پلی استیشن ۴ و برادر قدرتمندتر آن پس از جمعه سیاه در ماه گذشته است. طبق گزارش اخیر سونی، پلی استیشن ۴ توانسته به فروش عالی ۵۰ میلیون ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۰۰

آمار منتشر شده نشان دهنده عملکرد خوب پلی استیشن ۴ و برادر قدرتمندتر آن پس از جمعه سیاه در ماه گذشته است. طبق گزارش اخیر سونی، پلی استیشن ۴ توانسته به فروش عالی ۵۰ میلیون واحدی تا قبل از شانزدهم آذر ماه (۶ دسامبر) دست پیدا کند که این رقم نسبت به آمار ۶ ماه گذشته با ۱۰ میلیون افزایش رو به رو بوده است.

مسلما عید شکر گزاری ۲۰۱۶ در رسیدن به چنین آماری بسیار موثر واقع شده و سونی توانسته از این تعطیلات به بهترین نحو برای فروش کنسول خود استفاده کند. به گفته سونی: «بهترین جمعه سیاه در طول تاریخ فروش پلی استیشن رقم خورده است.» علاوه بر این، عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو نیز مزید بر علت فروش خوب کنسول های سونی در تعطیلات اخیر بوده.

سونی در بازه زمانی ۲ آذر تا ۱۳ دی ماه ۱۳۹۴ (۲۳ نوامبر تا ۳ ژانویه) اعلام کرده بود که فروش پلی‌استیشن ۴ از مرز ۳۵.۹ میلیون واحد گذشته است. همچنین در این دوره فروش بازی ها، اعم از دیجیتالی و فیزیکی در سرتاسر جهان، مرز ۳۵ میلیون واحد را پشت سر گذاشت.

با این حال بخش نرم افزاری پلی استیشن نیز امسال وضعیت بسیار بهتری را برای خود رقم زده. از ابتدای عرضه کنسول در سال ۲۰۱۳ تا ۱۴ آذر (۴ دسامبر) امسال، ۳۶۹.۹ میلیون بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی فروخته شده است.

به هر حال فصل خرید هنوز به پایان نرسیده و با تعطیلات سال نو و کریسمس تنها ۳ هفته فاصله داریم. باید منتظر ماند و شاهد فروش کنسول های بیشتری از سوی سونی تا پایان سال و اوایل ماه ژانویه باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • siavash.
    siavash. | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    مثله من خردیم واسه دکور تا حال ۲۰بارم بغزی نکردم

  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    ???????
    جالبه تعداد کنسولهای فروش رفته از تعداد بازیهای فروش رفته 5 میلیون بیشتره. یعنی 5 میلیون نفر کنسول خریدن واسه دکور خونشون

    • محسن وفانژاد
      محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

      دوست عزیز، 36 میلیون کنسول فروخته شده از نوامبر 2013 تا 3 ژانویه 2016 هستش. اما 35 میلیون بازی فروخته شده برای همون 3 ماه پایانی سال 2015 هستش.

مطالب پیشنهادی