ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و اینتل از پروژه مشترک Evo پرده برداشتند

در کنفرانس امروز WinHEC، مایکروسافت با همکاری کمپانی اینتل از پروژه Evo پرده برداشت. هدف از این همکاری، پیشرفت هوش مصنوعی و تعریف کردن مرزهای جدیدی برای آن است. تحت این همکاری جدید، کمپانی ها متعهد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

در کنفرانس امروز WinHEC، مایکروسافت با همکاری کمپانی اینتل از پروژه Evo پرده برداشت. هدف از این همکاری، پیشرفت هوش مصنوعی و تعریف کردن مرزهای جدیدی برای آن است.

تحت این همکاری جدید، کمپانی ها متعهد شده اند تا ویژگی های امنیتی پیشرفته ای را به کورتانا، هوش مصنوعی، واقعیت ترکیبی و بازی های ویدیویی افزوده یا آن را ارتقا دهند.

با پروژه Evo، مایکروسافت قصد دارد برقراری ارتباط با هوش مصنوعی را بسیار ساده تر سازد؛ به این مفهوم که کاربر بتواند از هر نقطه اتاق یا خانه اش با کورتانا یا دیگر اشکال هوش مصنوعی صحبت کرده و ارتباط برقرار کند.

همچنین، ردموندی ها قصد دارند دستگاه های شان را در برابر خطر هک و بدافزارها به وسیله بهبود قابلیت های امنیتی سیستم های بیومتریک نظیر ویندوز Hello محافظت کنند. چنین پیشرفت هایی به واسطه ادغام گراف امنیت هوشمند مایکروسافت و داده های تجزیه و تحیلی شده اینتل به دست خواهد آمد.

1481168629_windows10-intel-project-evo-1024x576_story-w600

برند اکس باکس برای مایکروسافت ارزش بسیاری دارد و تجربه بازی کردن نیز باید به بهترین شکل ممکن روی کنسول و ویندوز 10 فراهم شود. به همین منظور، مایکروسافت قصد دارد با HDR، ویدیوهای 4K، صدای سه بعدی فضایی، استریم بازی ها، اضافه کردن قابلیت بلوتوث به کنترلرهای اکس باکس و افزایش گستره رنگ، بازی ها را بیش از پیش جذاب کند.

قصد ردموندی ها بر آن است که در سال 2017، واقعیت ترکیبی را با هدست ها و کامپیوترهای ارزان قیمت به مردم سراسر جهان ارائه دهند. برای محقق ساختن این هدف، باید محتوای کافی برای آن تولید شود و به همین منظور، مایکروسافت با تولیدکنندگان اپلیکیشن های UWP همکاری کرده تا بیش از 20 هزار اپ روی ویندوز استور مایکروسافت قرار گیرد. افزودن قابلیت جستجوی اینترنت در حالت واقعیت مجازی از طریق مایکروسافت اج و همچنین امکان تماشای ویدیوهای 360 درجه از دیگر تلاش های مایکروسافت در این زمینه هستند.

مایکروسافت می گوید که هولولنز را در چین ثبت رسمی کرده تا استفاده از آن را در نیمه ابتدایی سال 2017 برای توسعه دهندگان و خریداران چینی امکان پذیر سازد. همچنین، اولین هدست های واقعیت ترکیبی سال آینده توسط ایسر، ایسوس، دِل، اچ پی و لنوو ارائه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    رقیب گوگل هوم و امازون اکو هم همین طوری می گه من نرم افزارش رو درست می کنم شرکام سخت افزارش رو می سازن

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    از این کارش خوشم می یاد به جای اینکه خودش تکی کار کنه با شرکای سخت افزاریش متنوع کار می کنن ، مثلا توی vr گوگل رفته سراغ موبایل ها و فعلا فقط دو تا موبایل خودشن ، Ps vr فقط مخصوص پلی استیشن و سامسونگ هم همین طور حالا مایکروسافت می یاد می گه شرکای تجاریم چند تا دستگاه vr می زنن برای ویندوز 10 خودمم هم روی سیستم عامل داخلشون یا همون ویندوزشون کار می کنم از اون طرف به جای اینکه بیاد خودش دستگاه vr بزنه می ره سراغ AR و vr رو می سپاره دست شرکاش اینجوری توی 2 تا مبحث حرف برای گفتن داره

مطالب پیشنهادی