ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مشکل باتری آیفون 6s
تکنولوژی

مشکل باتری آیفون 6s گسترده تر از تصور اولیه اپل است

چند هفته قبل مطلع شدید که باتری تعدادی از آیفون 6s های اپل دچار مشکل شده و در نتیجه آن این دستگاه ها با شارژ کمتر از ۳۰ درصد به طور ناگهانی خاموش می شوند. شرکت مذکور در واکنش به این مشکل ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۳۰

چند هفته قبل مطلع شدید که باتری تعدادی از آیفون 6s های اپل دچار مشکل شده و در نتیجه آن این دستگاه ها با شارژ کمتر از ۳۰ درصد به طور ناگهانی خاموش می شوند. شرکت مذکور در واکنش به این مشکل فراخوانی را برای بازگردانی و جایگزینی رایگان دستگاه های معیوب اعلام کرد، اما به نظر می رسد تعداد آیفون هایی که می بایست تعویض شوند پیش از برآوردهای اولیه شرکت کالیفرنیایی بوده است.

قبل از این اعلام شده بود که موبایل های مشکل دار تنها در میان آیفون 6s هایی یافت می شوند که در خلال ماه های سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ به تولید رسیده اند، اما به تازگی اپل به مشتریان خود در کشور چین اعلام کرده که امکان دارد باتری های معیوب در آیفون هایی با تاریخ ساخت متفاوت نیز یافت شوند.

البته هر خاموش شدن ناگهانی دستگاه به معنی ایراد در باتری آن نیست. گاهی فشار پردازشی بیش از حد، یا گرما و سرمای زیاد هم می تواند عامل چنین خاموشی هایی باشند تا به سخت افزار گران قیمت موبایل شما آسیبی وارد نشود.

شرکت اپل قصد دارد به زودی یک به روز رسانی جدید را برای سیستم عامل iOS عرضه نماید، تا از این طریق اطلاعات لازم در اختیار کاربران قرار گیرد. ضمن این که ممکن است آپدیت مذکور راهکاری را نیز جهت حل مشکلات به وجود آمده برای باتری ها در خود داشته باشد.

همه دارندگان آیفون 6s اپل می توانند با مراجعه به این لینک و وارد کردن سریال دستگاه خود، از سلامت یا عدم سلامت باتری موبایلشان آگاه شوند، گرچه در کشور ما امکان تعویض رایگان گجت های معیوب با نسخه سالم وجود ندارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • majid310
    majid310 | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    سایپا مطمئن

  • sampple
    sampple | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    مشکلات اپل مخصوصا نرم افزاریش خیلی زیاد شده

مطالب پیشنهادی