ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل V5 شرکت ال جی
تکنولوژی

موبایل V5 ال جی هیچ شباهتی به فبلت های پرچمدار این شرکت ندارد

موبایل های سری V شرکت ال جی از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. درست مثل فبلت های سری نوت سامسونگ. ضمن این که گران ترین محصولات شرکت کره ای نیز در همین رده حضور دارند. اما بر ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۵

موبایل های سری V شرکت ال جی از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. درست مثل فبلت های سری نوت سامسونگ. ضمن این که گران ترین محصولات شرکت کره ای نیز در همین رده حضور دارند. اما بر خلاف تصور ما، موبایل V5 این کمپانی به هیچ وجه محصولی خاص به شمار نمی رود و حتی شباهتی نیز به هم گروه های خود ندارد.

شایعه معرفی چنین محصولی از مدتی قبل به گوش می رسید، اما بالاخره رندرهای کامپیوتری این موبایل در فضای مجازی منتشر شد تا بتوانیم نمای ظاهری اش را از همه جهات مشاهده کنیم.

در کمال تعجب، تلفن هوشمند جدید ال جی هیچ شباهتی به فبلت V20 و حتی V10 این شرکت ندارد. به نظر نمی رسد با محصولی بالارده با مشخصاتی قدرتمند مواجه باشیم، ضمن آن که شرکت سازنده حتی درگاه USB-C را نیز برای آن در نظر نگرفته است.

قوس کناره های بدنه پشتی گرچه آن را از یک نواختی کامل درآورده است، اما این به طور قطع برای سری V یک عقبگرد کامل محسوب می شود.

از روی تصاویر ابعاد نمایشگر V5 بین ۵.۳ تا ۵.۵ اینچ برآورد می شود، اما در خصوص سایر مشخصات سخت افزاری آن هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست. گرچه از قیمت این موبایل و زمان عرضه اش نیز هیچ نمی دانیم، اما به طور قطع با محصولی میان رده و نسبتاً ارزان قیمت مواجه هستیم.

lg-v5-2 lg-v5-3 lg-v5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • TeChNoLoGy
    TeChNoLoGy | ۱۸ آذر ۱۳۹۵

    قبلیا که بهتر بودن

    • Hamed Azimi Nia
      Hamed Azimi Nia | ۱۹ آذر ۱۳۹۵

      قبلیا پرچم دار بودن ولی این یک میان رده است.

مطالب پیشنهادی