ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

از چه افرادی در محیط کار باید اجتناب کرد؟

در زندگی همه ی ما افرادی وجود دارند که ضررشان بیش تر از سودشان است. همانطور که تایید می کنید انسانهای منفی نگر همیشه مانع پیشرفت مان می شوند، اما صرفا منفی نگرها نیستند که ...

لیلا حیدری
نوشته شده توسط لیلا حیدری | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۰

در زندگی همه ی ما افرادی وجود دارند که ضررشان بیش تر از سودشان است. همانطور که تایید می کنید انسانهای منفی نگر همیشه مانع پیشرفت مان می شوند، اما صرفا منفی نگرها نیستند که حضورشان در محیط کار می تواند مخرب باشد. از همین رو و البته با درنظر داشتن اهمیتی که زمان در عصر کنونی دارد، فهرستی کوتاه از این گروه را آماده کرده ایم که در ادامه میتوانید مطالعه نمایید:

  1. دل سرد کننده

همیشه در همه ی اداره ها، افرادی وجود دارند که بعد از صحبت با آن ها دلسرد تر و ناراحت تر از قبل می شوید. تا می توانید از این افراد دوری کنید. از آنجایی که سختی ها و چالش های زیادی در دنیا وجود دارند، جایی برای این افراد در دنیای شما نیست.

  1. حراف

حراف

صحبت کردن برای ارتباط برقرار کردن خوب است اما اگر فرد بداند که چه زمانی باید از صحبت کردن دست بکشد و به کار بپردازد، آنگاه برای دیگران دردسر آفرین می شود. سعی کنید تنها زمانی که می خواهید استراحت کنید با این افراد (آن هم برای ایجاد رابطه) به صحبت بپردازید.

  1. رقابت طلب

رقابت با کسی که کار مشابه با کار شما را انجام می دهد امر عادی است اما باید مراقب بود که این رقابت ناسالم نشود. گاهی از آن فرد فاصله بگیرید و به کار خود دقت کنید. بعضا پیش می آید که آنقدر مشغول رقابت می شوید که بیشتر از آنچه باید از خود کار می کشید.

  1. همواره شاکی

نق زن

شاید واژه ی منفی نگر برای این افراد درست نباشد، بلکه این ها کسانی هستند که بابت هر کاری که به آنها محول می شود، غر می زنند. از این افراد فاصله بگیرید زیرا با وجود آن ها نمی توانید از کارتان لذت ببرید.

  1. بی توجه

این ها کسانی هستند که هر چیزی را باید 5 بار مدام به آن ها تذکر داد و به زبان ساده تر اصلا به شما گوش نمی دهند. همکاری با این افراد، وقت و انرژی شما را هدر می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hamidreza
    hamidreza | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

    دنیا همینه فعلا

  • mehdi ghasemi
    mehdi ghasemi | ۲۱ آذر ۱۳۹۵

    با این تفاسیر بنده باید بخزم توی غار و با کسی ارتباط نداشته باشم چون تمام افراد پیرامون من حداقل یکی از این خصلت ها رو دارا هستند

مطالب پیشنهادی