ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

استخدام طراح بوگاتی و لامبورگینی توسط هیوندای

طراح سابق بوگاتی آلکساندر سلیپانو به عنوان سر طراح بخش جنسیس شرکت هیوندای فعالیت خواهد کرد. از این به بعد مدل های لوکس هیوندای را با برند جنسیس خواهیم دید و قرار است تا سال ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۴۵

طراح سابق بوگاتی آلکساندر سلیپانو به عنوان سر طراح بخش جنسیس شرکت هیوندای فعالیت خواهد کرد. از این به بعد مدل های لوکس هیوندای را با برند جنسیس خواهیم دید و قرار است تا سال 2020 میلادی 6 مدل مختلف تحت نام این برند به بازار عرضه شود.

321369-genesis-names-ex-bugatti-designer-alexander-selipanov-to-newly-created-1-lg-w600-h600

حال هیوندای به سراغ یکی از بهترین طراح های جهان رفته است تا از نظر طراحی چیزی کمتر از دیگر رقبا نداشته باشد. آلکساندر سلیپانو در استادیو هیوندای در کشور آلمان مشغول به کار خواهد شد و به صورت مستقیم  با لوک دانکرولک به عنوان نفر اصلی  بخش جنسیس در ارتباط خواهد بود و در زمینه توسعه خودروی لوکس برقی جنسیس و همینطور یک خودروی اسپرت فعالیت خواهد کرد.

2017-genesis-g80-us-spec3-w600-h600

او می گوید: من صادقانه از فرصتی که برایم پیش آمده است خوشحال هستم. این می تواند فصل جدیدی در زمینه شغلی من باشد. من تا به حال برای برندهای بسیار خاصی کار کرده ام.

bugatti-gran-turismo-vision-on-track
آلکساندر سلیپانو طراح این مدل دست نیافتنی شیرون بوده است.

جنسیس می تواند یک چالش جدید باشد زیرا خودش هم یک برند کاملا جدید است و شما می توانید بخش از تاریخ آن باشید. با توجه به انتظاراتی از که نام جنسیس می رود، من بیش از این نمی توانم صبر کنم تا تخصص و اشتیاقم را در اختیار این نام تجاری قرار دهم.

2017-genesis-g80-us-spec-w600-h600

آلکساندر بیشتر به خاطر طرح کانسپت هایی از پورشه 911 و همینطور فراری 612 GTO شهره است که به نوعی دوباره این محصولات را باز طراحی کرده است.

این طراح 33 ساله روسی، مدرک لیسانس خود را از دانشگاه هنر و طراحی کالیفرنیا در بخش طراحی وسایل نقلیه دریافت کرده و از سال 2005 به گروه طراحی فولکس واگن پیوسته است.

2017-genesis-g90-flagship-detailed-has-most-standard-kit-in-its-class_16

او در فولکس واگن به خاطر طراحی بوگاتی ویژن گرن توریزمو و بوگاتی شیرون بسیار تحسین شده است. از او به عنوان نفر اول طراحی خارجی محصولات بوگاتی طی سال های 2014 تا 2016 نام برده شده است و همچنین از سال 2010 میلادی او در تیم طراحی خارجی لامبورگینی هوراکان عضویت داشته است.

Genesis-New-York-concept-front-three-quarter-headlight

جنسیس شاید برای ماشین دوستان ایرانی یادآور هیوندای جنسیس کوپه و سدان باشد اما در واقع این برند چند ماهی است که از سایر محصولات گروه هیوندای مستقل شده و قرار است نقش زیر شاخه لوکس و گران قیمت محصولات هیوندایی را بازی کند.

خودروسازان آسیایی در چند سال اخیر توجه خود را به طراحی خارجی خودروهای افزایش داده اند و از این رو شاهد استخدام بسیاری از طراحان ارشد خودروسازان غربی توسط سخت کوشان آسیایی هستیم.

Kia-GT_Concept-2011-800-01

کیا با استخدام پیتر شرایر طراح آلمانی آئودی ظاهر محصولات خود را به کلی متحول کرد، خودروسازان چینی مانند چری یا چانگان به سراغ همکاری با موسسه های برتر طراحی خودرو در اروپا نظیر ایتال دیزاین رفتند و BYD نیز چند هفته قبل یکی از طراحان دیگر گروه فولکس واگن با رزومه کار برای آئودی و لامبورگینی را به استخدام خود در آورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • محمد امینی
    محمد امینی | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    به نظرم لازمه این سلیپانو یه چند وقتی به ایران خودرو بره تا با مفهوم طراحی کله اسبی هم آشنا بشه. به نظرم قطعا براش یه تجربه هیجان انگیز و چالشی توی یه فضای رقابتیه.

  • Aureliano
    Aureliano | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    نرم افزار دیجیاتو داغونه

  • javad ahmadi
    javad ahmadi | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    برنامه دیجیاتو خراب همش توقف میزنه...درست کنین همش رو مخه

  • بیژن
    بیژن | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    نرم افزارش مشکل داره. از اولش همین بوده هی بسته میشه

  • Mehrdad13
    Mehrdad13 | ۲۰ آذر ۱۳۹۵

    دوستان، نرم افزار دیجیاتو چرا همش force close میشه؟ ؟
    کش رو پاک کردم. آن اینستال و اینستال کردم بازم نشد

مطالب پیشنهادی