ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استخدام مجدد واحد اتومبیل خودران گوگل برای استقلال از آزمایشگاه اکس

«جان کرافچک» مدیر بخش اتومبیل های خودران گوگل که پیش از این یکی از مدیران هیوندا بود، تصور می کند موعد استقلال پروژه و خروج از زیر سایه آزمایشگاه های اکس فرا رسیده است. در حالی که طی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

«جان کرافچک» مدیر بخش اتومبیل های خودران گوگل که پیش از این یکی از مدیران هیوندا بود، تصور می کند موعد استقلال پروژه و خروج از زیر سایه آزمایشگاه های اکس فرا رسیده است.

در حالی که طی ماه های گذشته نیز گفتمان هایی در این رابطه انجام شده و منتظر نهایی شدن این اتفاق بودیم، کرافچک روز گذشته اعلام کرد با استخدام چند نفر برای به دست گرفتن مدیریت برخی از بخش های واحد جدید، استقلال تیم را نهایی خواهند کرد.

نخستین شخص «کوین وسن» بوده که به عنوان مامور بررسی وضعیت قانونی سیستم خودران به خدمت گرفته می شود.

به علاوه آلفابت در پی استخدام فردی برای مدیریت املاک است؛ در واقع شخصی که بتواند مکان و فضای مناسبی را برای پیشبرد پروژه اتومبیل خودران گوگل تهیه نماید.

18485-17427-googleselfdrivingcar-l-w600

به عبارتی دیگر، پروژه مورد بحث ضمن خروج از فاز آزمایشگاهی، قرار است با پیشرفت و گسترش همراه باشد؛ کرافچک تاکید می کند این پروژه نه فقط از منظر نیروی کار، بلکه از جهت ابعاد فعالیت نیز به شکل چشم گیری رشد خواهد کرد.

بدیهی است که به موجب ورود شرکت های بیشتری به این حوزه و گرم شدن بازار رقابتی ماشین های خودران، گوگل به فکر راه چاره باشد و با جذب نیروهای خلاق و با استعداد، زمینه فعالیت های خود را گسترش دهد.

محدوده عملیاتی گوگل در حال حاضر شامل مناطق مانتن ویو، کالیف، آستین، کرکلند، واشنگتون و آریزونا است. گفته می شود ماشین های خودران آلفابت تاکنون بیش از 3.2 میلیون کیلومتر مسافت را پیموده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی