ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معاون وزیر ارتباطات از حضور فعال دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ خبر داد

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات در نشست خبری اخیر خود از برنامه های دولت برای شرکت در نمایشگاه الکامپ گفت و اظهار داشت در سال پایانی دولت، این نمایشگاه می تواند ماحصل دستاوردهای دولت یازدهم ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات در نشست خبری اخیر خود از برنامه های دولت برای شرکت در نمایشگاه الکامپ گفت و اظهار داشت در سال پایانی دولت، این نمایشگاه می تواند ماحصل دستاوردهای دولت یازدهم و بخش خصوصی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در معرض دید همگان قرار دهد.

وی اعلام کرد در سالن مخصوص دولت الکترونیک در نمایشگاه الکامپ بیست و دوم، بخش دولتی به ارائه خدمات می پردازد و گوشه ای از قابلیت های دولت الکترونیک و دولت موبایل را به نمایش خواهد گذاشت.

جهانگرد ابزار امیدواری کرد که با ادامه این روند مثبت، نهایتاً شاهد شکل گیری دولت هوشمند در کشور باشیم که به بهبود بهره وری در اقتصاد و تسهیل زندگی مردم منجر خواهد شد.

او پیش بینی کرد با اجرای کامل طرح های جاری، سهم فناوری اطلاعات در اقتصاد کشور به دو برابر افزایش یافته و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز رشد چهار برابری را تجربه نماید.

معاون وزیر ارتباطات همچنین اعلام کرد طبق بودجه بندی سال آینده، خدمات دولت الکترونیک با نازل ترین قیمت ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت، ضمن اینکه حدود 140 میلیارد تومان به عنوان وام کم بهره به شرکت های خصوصی فعال در این حوزه اعطا خواهد گشت.

گفتنیست نمایشگاه الکامپ با مشارکت بالغ بر 400 شرکت بخش خصوصی، 270 استارتاپ و 50 شرکت دولتی، از تاریخ 25 الی 28 آذر ماه برگزار خواهد شد و دولت الکترونیک نزدیک به سه هزار متر معادل 15 درصد از فضای برگزاری این نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی