ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تمام بازی های خاطره انگیز دوران کودکی را در این کنسول یکجا تجربه کنید

بازی های نوستالژی دهه 90 میلادی و اوایل قرن جدید، یکی از دغدغه های اصلی گیمرهای قدیمی تر است که معمولاً محبورند برای تجربه مجدد آنها دست به دامان شبیه سازها و امولاتورهای غیر قابل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

بازی های نوستالژی دهه 90 میلادی و اوایل قرن جدید، یکی از دغدغه های اصلی گیمرهای قدیمی تر است که معمولاً محبورند برای تجربه مجدد آنها دست به دامان شبیه سازها و امولاتورهای غیر قابل اتکای کامپیوتری شوند.

اگرچه برخی از کنسول های قدیمی مانند میکرو و سگا را می توان هنوز در بازار پیدا کرد، اما یافتن تمام بازی های لذت بخش دوران قدیم کاری بس دشوار و محدود است.

حالا خبر خوب اینکه استارتاپ کوچکی به نام Doyodo کنسولی به نام «RetroEngine Sigma» طراحی کرده که تمام بازی های 28 کنسول قدیمی را برای مخاطب به ارمغان می آورد.

d70hxxwnvicvyphtmwpd-w600

این کنسول بسیار کوچک به سادگی هر چه تمام تر همه ی بازی های نوستالژیک دوران گذشته را به وسیله شبیه ساز جایگذاری شده اختصاصی سیگما پردازش می کند و در بهترین و سریع ترین زمان ممکن در اختیار کاربر قرار می دهد.

کنسول نقره ای رنگ و خاطره انگیز سیگما از 4 هسته پردازشی با فرکانس 1.2 گیگاهرتز برخوردار بوده و 512 مگابایت رم دارد. از طرفی در دو نسخه 16 یا 32 گیگابایتی برای ذخیره بازی ها عرضه می شود.

سیگما به کمک پورت HDMI به تمام تلویزیون های امروزی (حتی با رزولوشن 4K) متصل شده و به لطف دو پورت USB تعبیه شده در جلوی بدنه، می توان چند مدل کنترلر مختلف را به آن متصل کرد.

sfwf8urteajjsriocxmd-w600

البته لازم به ذکر است که نسخه پیش فرض این کنسول همراه با یک کنترلر مشابه با پلی استیشن 2 عرضه می شود.

نکته جالب توجه جایی است که شرکت سازنده با درج این کنسول در وب سایت Indiegogo جهت دریافت سرمایه گذاری عمومی، رقم 20 هزار دلار را برای آغاز توسعه انبوه آن در نظر گرفته بود؛ اما سیگما با استقبال شگفت انگیزی مواجه شده و در حال حاضر 330 هزار دلار پشتیبانی مالی دریافت کرده است.

گفته می شود کنسول بازی های نوستالژیک سیگما که تنها 50 دلار قیمت دارد، اواسط سال 2017 میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • goodarz
    goodarz | ۳ آذر ۱۳۹۶

    جانممممممم چه شود اگه بیاد حتما یکی خریدارم

  • amir
    amir | ۲۳ آذر ۱۳۹۵

    خیلیی باحاله خودم خریدارشم :))

مطالب پیشنهادی