ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

«شهربازی مجازی» در الکام‌ گیمز رونمایی خواهد شد

کمتر از 2 روز دیگر نمایشگاه الکامپ 95 به مدت 4 روز آغاز به کار خواهد کرد و در این بین، نخستین رویداد اختصاصی صنعت بازی های ویدیویی ایران با عنوان «الکام گیمز» افتتاح خواهد ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

کمتر از 2 روز دیگر نمایشگاه الکامپ 95 به مدت 4 روز آغاز به کار خواهد کرد و در این بین، نخستین رویداد اختصاصی صنعت بازی های ویدیویی ایران با عنوان «الکام گیمز» افتتاح خواهد شد.

با تلاش و همت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، نمایشگاه الکامپ امسال دارای بخش مخصوصی است که در اختیار بازی سازان و استارتاپ های داخلی قرار گرفته تا در فضایی بالغ بر 300 متر به معرفی محصولات خود بپردازند.

حال موسسه فرهنگی هنری پیشگامان رایانه ای بازی نو، که پیش از این سابقه توسعه چندین بازی و محصول اینترنتی را در کارنامه خود دارد اعلام کرده در نمایشگاه الکام گیمز حضور پررنگی داشته و با در اختیار داشتن یکی از بزرگترین غرفه ها، از جدیدترین دستاورد خود پرده برخواهد داشت.

020033elecomgame-w600

جدیدترین اثر این موسسه که «شهربازی مجازی» نام دارد، وب سایتی تعاملی است که بازی های متنوع و زیادی را ارائه کرده و با شبیه سازی فضای یک شهربازی، جوایزی را برای شرکت کنندگان در نظر دارد.

«عباس محبی مقدم» مدیرعامل موسسه یاد شده اذعان دارد با تهیه بلیت های رقابت مجازی در این محیط می توان در قرعه کشی های واقعی هفتگی، ماهانه و سالیانه همراه با جوایزی ارزنده شرکت کرد.

علاوه بر این جایزه نفیسی (که احتمالاً یک دستگاه اتومبیل خواهد بود) به عنوان بخش اصلی برای فردی که بالاترین امتیاز را در این شهربازی مجازی کسب کند در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • mohsen_raee
    mohsen_raee | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    البته به نظرم اسم خوبی نیست با اون سایت مبتذل غیراخلاقی digitalplayground اشتباه میشه

مطالب پیشنهادی