ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با سیستم عامل رسمی گوگل برای اینترنت اشیاء آشنا شوید: Android Things

اینترنت اشیاء مقوله ایست که هنوز به بلوغ و پختگی مورد نیاز نرسیده و لازم است بهبودهای قابل توجهی در آن اعمال گردد. حتما در جریان هستید که مایکروسافت پیشتر تلاش کرده بود ویندوز 10 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

اینترنت اشیاء مقوله ایست که هنوز به بلوغ و پختگی مورد نیاز نرسیده و لازم است بهبودهای قابل توجهی در آن اعمال گردد. حتما در جریان هستید که مایکروسافت پیشتر تلاش کرده بود ویندوز 10 و کورتانا را به تمامی بخش های اینترنت اشیاء بیاورد و حالا ظاهرا گوگل هم می خواهد به همه یادآوری کند که دستی در این زمینه دارد.

به خاطر دارید که نام پلتفرم اینترنت اشیاء گوگل چه بود؟ اگر حافظه خوبی داشته باشید و اخبار و موضوعات مربوط به این کمپانی را دنبال نموده باشید حتما به یاد می آورید که زمانی غول جستجو توسعه سیستم عاملی به نام Brillo را در دستور کار خود قرار داده بود.

حالا ظاهرا این شرکت تصمیم گرفته که پلتفرم خود را تحت نام  Android Things ارائه نماید که البته یادآوری این نام به مراتب ساده تر است.

اما در مورد Brillo باید بگوییم براساس اندروید توسعه یافته منتها حالا به لطف به روز رسانی جدیدی که دریافت کرده این امکان را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده تا با استفاده از همان ابزارها و البته با سهولت بیشتری کار کردن با دستگاه های متصل به اینترنت اشیاء را برای کاربران ساده تر نمایند.

گفتنی است که شرکت ساکن مانتین ویو امروز پیش نمایشی از Android Things را منتشر نمود اما این تنها بخشی از آپدیت به شمار می رود.

به روز رسانی دیگر به Weave مربوط می گردد که گوگل از آن تحت عنوان ابزارهایی برای فراهم نمودن امکان ارتباط و تعامل دستگاه ها به یکدیگر یاد کرده. با استفاده از Weave می توان دستگاه های متصل به اینترنت اشیاء را به سرویس های مبتنی بر کلاود از جمله گوگل اسیستنت متصل نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rooz5eh
    Rooz5eh | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    منتظر خبر پشتيبانى نكردن اين پلتفرم و گم شدنش بين باقيه پروژه هاى گوگل هستم ?

مطالب پیشنهادی