ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل سال ها پیش پلتفرم فلش را آزمایش و رد کرده بود

تلفن های هوشمند اپل هرگز از ادوبی فلش پشتیبانی نکردند. این در حالی بود که تمام مرورگرهای اینترنتی اندروید، از نسخه 2.1 به بالا به طور کامل از این پلتفرم پشتیبانی به عمل می آوردند. ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

تلفن های هوشمند اپل هرگز از ادوبی فلش پشتیبانی نکردند. این در حالی بود که تمام مرورگرهای اینترنتی اندروید، از نسخه 2.1 به بالا به طور کامل از این پلتفرم پشتیبانی به عمل می آوردند.

ابتدای سال 2010، مدیر و موسس کمپانی اپل «استیو جابز» فقید نسبت به ادوبی و فلش اظهارات تقریباً تندی عنوان کرد.

او معتقد بود فلش پر از باگ های مختلف و حفره های امنیتی است و در آینده هیچ کس از آن استفاده نخواهد کرد. به علاوه جابز پیش بینی کرد که HTML5 جایگزین فلش خواهد شد، همانطور که این اتفاق در ماه های اخیر در حال انجام شدن است.

بعد از آن نیز استیو مقاله بلندی در مورد فلش منتشر کرد که در کنار مشکلات فنی و امنیتی، به مصرف بالای باتری و حقیقت اینکه نرم افزار این پلتفرم برای نمایشگرهای لمسی طراحی نشده اشاره کرد.

adobe-and-apple-w600

حالا یکی از کارمندان سابق کمپانی اپل به نام «باب بورو» اذعان کرده این شرکت در سال 2008 فلش را روی موبایل های آیفون آزمایش کرده است.

وی مدعی است جابز در درجه نخست با مشکلات فلش کنار آمد، اما به علت عدم پیگیری مدیرعامل ادوبی برای رفع آنها، نظر خود را تغییر داده و تصمیم گرفت هرگز این پلتفرم را به موبایل های خود اضافه نکند.

هرچند با همه این تفاسیر، عملاً دوران فلش به پایان رسیده و مرورگرهای مختلف موبایلی یا کامپیوتری قصد دارند آن را برای همیشه از صفحه روزگار حذف نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۲۴ آذر ۱۳۹۵

    نابغه بود

مطالب پیشنهادی