ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نخستین مترجم شخصی را برای ابزارهای هوشمند معرفی کرد

در اختیار داشتن مترجم شخصی همه کاره، همواره یکی از آرزوهای دوردست بشر به شمار می رفت، اما اخیراً کمپانی های مختلف هرکدام به نوعی سعی در تحقق این رؤیا داشته اند. پس از اینکه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰

در اختیار داشتن مترجم شخصی همه کاره، همواره یکی از آرزوهای دوردست بشر به شمار می رفت، اما اخیراً کمپانی های مختلف هرکدام به نوعی سعی در تحقق این رؤیا داشته اند.

پس از اینکه دو روز قبل اسکایپ سیستم ترجمه همزمان خود را برای تماس های تلفنی فعال ساخت، مایکروسافت نیز دست به کار شد و اولین مترجم شخصی عمومی جهان را معرفی کرد. این سرویس که Microsoft Translator نام دارد، به صورت آنی و بلادرنگ عمل کرده و قادر است مکالمات رودررو و شخصی بین حداکثر 100 نفر را با استفاده از اسمارت فون، تبلت یا کامپیوتر شخصی، به زبان های مورد نیاز آنها برگرداند.

microsoft-translator-1

در این سیستم، کاربران می توانند به زبان خود و با استفاده از دیوایس هوشمندشان، به صورت مستقیم با افراد به زبان های مختلف گفتگو نمایند. همچنین در Microsoft Translator گزینه های خوبی تعبیه شده که تقریباً تمامی نیازهای ممکن را پوشش می دهد.

به عنوان مثال شما می توانید فارغ از زبان مادری خود، به هر بحث و گفتگویی که دوست دارید وارد شوید. این قابلیت برای افرادی که سفرهای بین المللی زیادی دارند، بسیار سودمند خواهد بود و شخص قادر است به راحتی با افراد محلی و دیگر مسافران دیدار کرده و دوستان جدیدی پیدا کند.

طبق اظهارات مایکروسافت، پیش نمایش اپلیکیشن Translator از این هفته در دسترس کاربران سیستم های عامل اندروید، iOS و فایر آمازون قرار خواهد گرفت. همچنین در وب سایت اختصاصی این سرویس نیز می توان به خدمات آن دسترسی پیدا کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی